مایکل فلپس از کوسه سفید عقب ماند

مایکل فلپس از کوسه سفید عقب ماند
مایکل فلپس شناگر اسطوره ای المپیک در رقابت با کوسه سفید نتوانست زودتر از این موجود عظیم الجثه دریایی از خط پایان عبور کند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛مایکل فلپس که چند روز قبل با یک گروه متخصص از نزدیک با این کوسه آشنا شده بود، شب گذشته در حالی که میلیون ها ببینده چشم انتظار این رقابت بودند تا جادوگر استخرها این بار نیز از خط پایان زودتر از رقیبش بگذرد، اما این کوسه سفید بود که توانست با اختلاف اندکی برنده این رقابت باشد.

کوسه سفید و مایکل فلپس مسافت 100 متر را با یکدیگر آغاز کردند و در نهایت این کوسه سفید بود که با زمان 1/36 از خط پایان گذشت در حالی که مایکل با 1/38 ثانیه این مسافت را طی کرد. این رقابت را شبکه تلویزیونی دیسکاوری به مناسبت هفته کوسه ترتیب داده بود.

نام این رقابت «طلای برزگ علیه سفید بزرگ» بود و کارشناسان و متخصصان بارها در برنامه های این شبکه اکتشافی در مورد توان و جثه و سرعت کوسه های سفید توضیحاتی ارائه کرده بودند.

لباس شنایی نیز که برای مایکل فلپس در نظر گرفته شده بود، از این کانال تلویزیونی نشان داده شد. مایکل فلپس که با دوران حرفه ای خداحافظی کرده است گفت:از دوران بازنشستگی خسته شده بودم و تصمیم گرفتم که با کوسه سفید یک رقابتی داشته باشم. من در المپیک توکیو 2020 رقابت نمی کنم.

۳ اَمرداد ۱۳۹۶ ۰۹:۳۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.