رییس انجمن جت اسکی:اردوی تیم ملی برای بازیهای آسیایی از شهریور آغاز می شود

رییس انجمن جت اسکی:اردوی تیم ملی برای بازیهای آسیایی از شهریور آغاز می شود
رییس انجمن جت اسکی کشور گفت:اردوی آماده سازی تیم ملی جت اسکی برای حضور در بازیهای آسیایی جاکارتا از شهریور ماه آینده و با شرکت 30 ملی پوش آغاز خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون انجمنهای ورزشی، "داود سلیانچی" با بیان این مطلب اظهار داشت:پس از برگزاری دو مرحله مسابقات انتخابی و شناخت نفرات برتر سه اردوی کوتاه مدت در نظر گرفته ایم که اردوی اول اوایل شهریور در کرج،اردوی دوم در منطقه آزاد انزلی و اردوی سوم هم در مازندران برگزار می شود که مدت هر اردوی تمرینی 5 روز خواهد بود.

وی در خصوص روند برنامه های آموزشی در جهت توسعه جت اسکی در کشور بیان داشت:کارگاههای آموزشی اعم از کلاسهای توجیهی تئوری ، عملی و راندن جت اسکی ودوره های مربیگری و داوری و بطور مستمر و هر 15 روز یکبار در سطح استانهای مختلف کشور برگزار می شود و این از اهداف عالیه ما برای گسترش و تعمیم این رشته جذاب و پرمخاطب است.
سلیانچی به برگزاری کلاس آموزشی در استان خوزستان اشاره کرد و اذعان داشت:این دوره آموزشی که به راندن جت اسکی و کلاس داوری مربوط می شد با استقبال خوبی همراه شد و 40 نفر از آقایان و بانوان از شهرستانهای دزفول،بهبهان،اهواز،آبادان و یک نماینده از اصفهان در مجتمع فرهنگی تربیتی شیخ مرتضی انصاری دزفول برگزار شد و قرار است هفته آینده(19 و 20 مرداد) ترم دوم این دوره در اهواز و ترم سوم هم در بندر ماهشهر برپا شود.
او اضافه کرد:در خلال برگزاری این دوره از امکانات و رودخانه دز و منطقه چاله کندی دزفول بازدید کردیم و معتقدم که دزفول می تواند به یکی از پایگاههای مهم برای توسعه جت اسکی تبدیل شود و قطعا یکی از اردوهای تیم ملی را در این منطقه برگزار خواهیم کرد.
رییس انجمن جت اسکی در پایان گفت:لازم است از همکاری صمیمانه دکتر نوایی مسئول آموزش کمیته جت اسکی شهرستان دزفول،نظری رییس اداره ورزش و جوانان دزفول، مصطفی پناه باد مسئول کمیته جت اسکی استان خوزستان،علی جلیلی مسئول کمیته جت اسکی دزفول و حمایت هیات انجمنهای ورزشی استان خوزستان تقدیر کنم و مسلما علاقه مندی این عزیزان باعث شد تا ما نگاه ویژه ای به این منطقه داشته باشیم و برای توسعه جت اسکی در این شهر برنامه ریزی کنیم.

۲ اَمرداد ۱۳۹۶ ۱۱:۰۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.