کسب 6 عنوان قهرمانی حاصل تلاش آزاد و فرنگی کاران در تمامی رده های سنی

کسب 6 عنوان قهرمانی حاصل تلاش آزاد و فرنگی کاران در تمامی رده های سنی
تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی در تمامی رده های سنی با کسب ٤٦ مدال موفق به کسب عنوان قهرمانی در آسیا در سال ٢٠١٧ میلادی شدند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، رقابت های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی آسیا به ترتیب در رده های سنی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان اردیبهشت، خرداد و تیرماه در کشورهای هند، چین تایپه (تایوان) و تایلند برگزار شد.
از نکات حائز اهمیت این رقابت ها قهرمانی تیم های ملی ایران در تمامی رده های سنی در این مسابقات بود و این موفقیت با تلاش اعضای کادر فنی، سرپرستی و کشتی گیران کشورمان و  با کسب ٢٢ مدال طلا، ١٣ نقره و ١١ برنز بدست آمد.
نتایج کشتی گیران کشورمان در رقابت های فوق به شرح زیر است:
تیم کشتی آزاد نوجوانان ایران با کسب 4 مدال طلا، 2 نقره و 2 برنز و 79 امتیاز  قهرمان رقابت های آسیایی تایلند شد.
تیم کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان با کسب 3 مدال طلا، 5 نقره و یک برنز و 87 امتیاز عنوان قهرمانی رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی آسیا در تایلند را از آن خود کرد.
تیم ملی کشتی آزاد جوانان با کسب 3 مدال طلا، 2 نقره و 2 برنز و با 69 امتیاز به عنوان قهرمانی رقابت های آسیایی 2017 در چین تایپه رسید.
تیم ملی کشتی فرنگی جوانان با کسب 5 مدال طلا و 2 مدال نقره و کسب 71 امتیاز قهرمان رقابت های آسیایی 2017 در شهر تایچونگ کشور چین تایپه شد.
تیم کشتی آزاد بزرگسالان ایران با کسب 3 مدال طلا، یک نقره و 4 برنز و 71 امتیاز به عنوان قهرمانی سی اُمین دوره رقابت های کشتی آزاد آسیا در هند رسید.
تیم کشتی فرنگی بزرگسالان ایران با 4 مدال طلا، یک نقره و 2 برنز و کسب 69 امتیاز بعنوان قهرمانی بیست وهفتمین دوره رقابت های کشتی فرنگی آسیا در هند رسید.
قطعا  موفقیت های کسب شده مقدمه ای برای حضور موفق در بازی های آسیایی ٢٠١٨ جاکارتا و المپیک ٢٠٢٠ توکیو با میدان دادن به جوانان و توجه ویژه به پشتوانه سازی است.

۲ اَمرداد ۱۳۹۶ ۰۹:۴۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.