استرالیا خواهان میزبانی بازیهای مشترک المنافع 2022 شد

استرالیا خواهان میزبانی بازیهای مشترک المنافع 2022 شد
استرالیا اعلام کرد به طور رسمی برای بازیهای مشترک المنافع 2022 وارد عمل می شود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛کرگ فیلیپس مدیر اجرایی بازیهای مشترک المنافع استرالیا اعلام کرد آنها فقط برای بازیهای 2022 پیشنها میزبانی را به طور رسمی ارسال کرده اند و در صورتی که میزبانی دیگری برای این بازیها پیدا نشود علاقمند هستند که بار دیگر این رویداد را تجربه کنند.

فیلیپس به سایت خبری اینساید گیمز گفت:کشور ما برنامه احتمالی برای فدراسیون بازیهای مشترک المنافع دارد. بیرمنگام و لیورپول از انگلستان، ویکتوریا از کانادا، و کوآلالامپور اندونزی ابراز تمایل کرده اند تا جانشین دوربان آفریقای جنوبی برای میزبانی این بازیها شوند. به نظر می رسد که استرالیا نیز وارد این رقابت خواهد شد در حالی که میزبان بازیهای سال آینده این رقابتها در گلد کوست است.

با این حال فیلیپس اقرار کرد که میزبانی متوالی دو دوره این رقابتها تفاوتهایی با خواسته ها و آرمان های آن دارد، ولی ابراز امیدواری کرد که کشورهای انگلستان، کانادا و مالزی از میزبانی صرف نظر کنند.

شهرهای آدلاید، ملبورن، پرت و سیدنی در استرالیا اعلام کرده اند که آمادگی میزبانی بازیهای 2022 را دارند. پس از آنکه دوربان به دلیل مسائل مالی از میزبانی صرف نظر کرد. فیلیپیس همچنین گفت:ما هنوز برنامه رسمی برای شهر میزبان نداریم ولی سیدنی بهترین گزینه است. چرا که این شهر میزبان بازیهای المپیک و پارالمپیک 2000 بوده است.

۲ اَمرداد ۱۳۹۶ ۰۸:۴۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.