تیم ملی والیبال ساحلی به نخستین مدال خود در تور جهانی دست یافت

تیم ملی والیبال ساحلی به نخستین مدال خود در تور جهانی دست یافت
تیم ملی والیبال ساحلی ایران در دیدار رده بندی مرحله نهایی تور جهانی مراکش برابر میزبان به پیروزی رسید و برای نخستین بار در تور جهانی به مدال دست یافت.

به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، رقابت های تور جهانی مراکش که از روز جمعه در شهر آگادیر مراکش آغاز شده بود، دیروز(یکشنبه) به پایان می رسد.

تیم ملی والیبال ساحلی ایران (رحمان رئوفی – بهمن سالمی اینجه) در دیدار رده بندی این رقابت ها به مصاف مراکش میزبان رفت و در جدالی نفس گیر دو بر یک به پیروزی رسید تا عنوان سومی و مدال برنز این رقابت ها را از آن خود کند.

ملی پوشان کشورمان در ست اول 21 بر 19 مغلوب مراکش شدند، اما در ست های دوم و سوم با امتیازهای 21 بر 19 و 16 بر 14 برابر حریف به پیروزی رسیدند تا برای نخستین بار به مدال تور جهانی ساحلی دست یابند.

نکته عجیب این مسابقه استفاده از داوران مراکشی برای قضاوت دیدار ایران و نماینده کشور میزبان بود.

تیم های فرانسه و قطر نیز از دقایق دیگر برای کسب مقام قهرمانی باهم روبرو می شوند.

تیم ملی والیبال ساحلی ایران فردا (دوشنبه) مراکش را به مقصد وین اتریش ترک می کند تا در رقابت های قهرمانی مردان جهان شرکت کند.

یازدهمین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی جهان از ششم تا پانزدهم مردادماه به میزبانی اتریش در شهر وین برگزار می شود. در این رقابت ها که در دو گروه مردان و زنان برگزار می شود، در هر گروه 48 تیم حضور دارند.

بر اساس قرعه کشی انجام شده دور مقدماتی مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان جهان در دوازده گروه چهار تیمی برگزار می شود که تیم ملی والیبال ایران (بهمن سالمی و رحمان رئوفی) در گروه L با دو تیم از کانادا و یک تیم از اتریش میزبان این رقابت ها همگروه است.

ملی پوشان ساحلی ایران را در تور جهانی مراکش و رقابت های قهرمانی جهان اتریش رضا نائینی به عنوان مربی و کسری غفوری سرپرست سازمان ساحلی همراهی می کنند.

۲ اَمرداد ۱۳۹۶ ۰۸:۱۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.