رقابت های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی آسیا- تایلند؛5 نماینده ایران به دیدار فینال راه یافتند یک کشتی گیر در دیدار رده بندی

رقابت های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی آسیا- تایلند؛5 نماینده ایران به دیدار فینال راه یافتند یک کشتی گیر در دیدار رده بندی
5 کشتی گیر ایران به دیدار فینال و یک کشتی گیر به دیدار رده بندی مسابقات روز دوم رقابت های کشتی آزاد قهرمانی آسیا در تایلند راه یافتند.

به گزارش روابط عمومی عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، مسابقات 7 وزن دوم و پایانی رقابت های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی آسیا، از صبح امروز (یکشنبه) در شهر بانکوک تایلند در حال برگزاری است.
در پایان مسابقات مقدماتی، سید عرفان جعفریان، مهدی عشقی، میثم زارع، عباس فروتن و سید مهدی هاشمی در اوزان 46، 54، 76، 85 و 100 کیلوگرم با شکست تمامی حریفان خود به دیدار فینال راه یافتند و سید مبین حسینی در وزن 69 کیلوگرم راهی دیدار رده بندی شد.
نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:
در وزن 46 کیلوگرم سید عرفان جعفریان پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 6 بر 2 مقابل کشتی گیری از کشور ازبکستان به پیروزی رسید وی در دور بعد نیز با نتیجه 5 بر 3 از سد حریف هندی گذشت و به دیدار پایانی رسید. جعفریان در این دیدار به مصاف کشتی گیر قزاقستانی می رود.
در وزن 54 کیلوگرم مهدی عشقی در دور اول با نتیجه 10 بر صفر از سد حریف مغولی خود گذشت وی در دور بعد نیز با همین نتیجه از سد کشتی گیر کره جنوبی گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد وی در این مرحله نیز با نتیجه 8 بر 5 برابر نماینده کشور قرقیزستان به پیروزی رسید و راهی دیدار فینال شد. عشقی در دیدار نهایی با کشتی گیر هندی مبارزه می کند.
در وزن 63 کیلوگرم امیرحسین مقصودی در دور اول با نتیجه 4 بر 2 نماینده قزاقستان را شکست داد اما در دیدار دوم مقابل حریفی از کشور ژاپن 7 بر 5 مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر ژاپنی در دور بعد، مقصودی از دور رقابت ها کنار رفت.
در وزن 69 کیلوگرم سید مبین حسینی در مبارزه نخست مقابل کشتی گیری از کشور کره جنوبی با نتیجه 10 بر صفر به پیروزی رسید وی در دور بعد مقابل کشتی گیر پاکستانی با نتیجه 6 بر 7 مغلوب شد اما با توجه به حضور حریف پاکستانی در دیدار فینال، مبین حسینی در گروه شانس مجدد با نتیجه 11 بر 2 کشتی گیر ازبکستانی را مغلوب کرد و به دیدار رده بندی راه یافت. حسینی برای کسب مدال برنز به مصاف حریف مغولی می رود.
در وزن 76 کیلوگرم میثم زارع پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 3 بر صفر از سد کشتی گیر ازبکستانی گذشت وی در دور سوم نیز با نتیجه 10 بر صفر حریف قرقیزستانی خود را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. حریف زارع در این دیدار نماینده کشور هند است.
در وزن 85 کیلوگرم عباس فروتن پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل کشتی گیر قزاقستانی با نتیجه 10 بر صفر به پیروزی رسید وی در دور بعد نیز با نتیجه 10 بر صفر حریف چینی را مغلوب کرد و راهی دیدار فینال شد. فروتن در دیدار پایانی با کشتی گیر ازبکستانی مسابقه می دهد.
در وزن 100 کیلوگرم سید مهدی هاشمی در دور اول با نتیجه 10 بر صفر کشتی گیر ژاپنی را مغلوب کرد وی در دور بعد با نتیجه 12 بر یک از سد حریف تاجیکستانی گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد وی در این مرحله نیز با ضربه فنی کشتی گیر قزاقستانی را شکست داد و فینالیست شد. هاشمی در این دیدار به مصاف کشتی گیر ترکمنستانی می رود.

۱ اَمرداد ۱۳۹۶ ۱۰:۳۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.