بوریس جانسون به مسوولان توکیو 2020: منتقدان را نادیده بگیرید

بوریس جانسون به مسوولان توکیو 2020: منتقدان را نادیده بگیرید
"بوریس جانسون" وزیر امور خارجه انگستان پیشنهاداتی به خانم یوریکو کوئیکی فرماندار توکیو در مورد برگزاری بازیهای المپیک و پارالمپیک توکیو 2020 که سه سال آینده در ژاپن برگزار می شود، پیشنهاداتی ارائه کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛این مقام سیاسی انگلستان که عضو حزب محافظه کار این کشور است، برای یک دیدار سه روزه به ژاپن سفر کرده است و طی این مدت با نخست وزیر ژاپن «شینزو آبه» و همچنین رییس کمیته المپیک ژاپن «تامایو ماروکاوا» دیدار و گفتگو کرد.

بوریس جانسون که هنگام میزبانی بازیهای 2012 لندن شهردار این شهر بود، به خانم کوئیکه گفت: که منتقدان را در طول این بازیها نادیده بگیرید.

به گزارش ABS-CBNنیوز فیلیپین وی گفت:اول از همه وقتی که مسوولیت این بازیها را تقبل کردید ناامیدی به سراغتان می آید. بعد کمی دچار استرس می شوید. و نگرانی ها آغاز می شود. نوعی احساس سراشیبی به آدم منتقل می شود و مردم انواع داستانها در این باره خواهند گفت. ما هم این نوع مشکلات را داشتیم.

بوریس درباره احساس بعد از شروع مسابقات توضیح داد:بعد زمانی می رسد که در نهایت بازیها شروع می شود. به نظر می رسد که خیلی چیزها درست انجام نشده است در حالی که شما کار نادرستی انجام نداده اید و مردم پشت شما هستند.

وی گفت:من مطمئن هستم که توکیو 2020 موفقیت خارق العاده ای کسب خواهد کرد. منتقدان بازیهای المپیک توکیو 2020 تلاش موثری انجام دادند تا بودجه این رقابتها را کاهش دهند.

۱ اَمرداد ۱۳۹۶ ۰۸:۵۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.