پاکستانی ها با قدرت عازم عشق آباد می شوند

پاکستانی ها با قدرت عازم عشق آباد می شوند
در حالی که کمتر از دو ماه به شروع رقابتهای داخل سالن و هنرهای رزمی عشق آباد زمان باقی است، مسوولان ورزش پاکستان اعلام کرده اند که کاروان ورزشی قوی را راهی این رقابتها می کنند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛پاکستانی ها در رشته های شنا، تکواندو، وزنه برداری، تنیس، جوجیتسو، کیک بوکسینگ،کشتی سنتی، کشتی، کشتی سنتی کمری، بیلیارد و ورزش های داخل سالن شرکت خواهند کرد.

پاکستانی ها همچنین اعلام کرده اند که بیش از 140 نفر به این رقابتها اعزام می کنند. در جلسه انجمن المپیک پاکستان، مقرر شد که ورزشکاران این کشور در 11 رشته به رقابت پرداخته و پیش بینی شده است که پاکستانی ها 12 مدال که شامل 3 طلا، 4 نقره و 5 برنز است از این بازیها کسب خواهند کرد. درباره لیست نهایی هیات مدیره ورزش پاکستان تصمیم خواهد گرفت اما مقامات ارشد اعلام کرده اند که احتمالا جزئیات مطرح شده در جلسه لاهور تغییری نخواهد داشت.

خالد محمود دبیر کل انجمن المپیک پاکستان به سایت خبری بازیها گفت:فکر نمی کنم کاهشی در تعداد ورزشکاران توسط هیات مدیره ورزش پاکستان صورت بگیرد. اگر هم کاهشی باشد بین 8 تا 10 ورزشکار از لیست در نظر گرفته شده خارج می شوند.

دبیر کل انجمن المپیک پاکستان همچنین گفت:نیوزیلند در شنا تیم بسیار قوی است و شانس مدال گرفتن ما در مقابل آنها ضعیف است. اما ما در دوی رالی و دوی با مانع شانس بیشتری داریم. با این حال همه چیز بستگی به وضعیت و موقعیت بازیها در آن لحظه دارد.

پنجمین دوره بازیهای داخل سالن و هنرهای رزمی عشق آباد از 17 تا 27 سپتامبر در عشق آباد پایتخت ترکمنستان برگزار می شود.

۱ اَمرداد ۱۳۹۶ ۰۸:۴۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.