والیبال ساحلی تور جهانی مراکش؛ صعود تیم ملی ایران به جمع چهار تیم برتر

والیبال ساحلی تور جهانی مراکش؛ صعود تیم ملی ایران به جمع چهار تیم برتر
تیم ملی والیبال ساحلی ایران در دومین دیدار خود در تور جهانی مراکش، اسپانیا را شکست داد و به جمع چهار تیم برتر این رقابت ها صعود کرد.

به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک  و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، رقابت های تور جهانی مراکش که از روز جمعه در شهر آگادیر مراکش آغاز شده است، دیشب  در مرحله یک چهارم نهایی با چهار مسابقه پیگیری شد.
تیم ملی والیبال ساحلی ایران (رحمان رئوفی – بهمن سالمی اینجه) در چهارمین دیدار این مرحله به مصاف اسپانیا (مسا – گارسیا) رفت و این تیم را دو بر یک شکست داد و به جمع چهار تیم برتر این رقابت ها راه یافت.
ملی پوشان کشورمان در ست دوم 21 بر 13 مغلوب حریف قدرتمند خود شدند اما در ست های اول و سوم این دیدار با امتیازهای 21 بر 19و 15 بر 11 به پیروزی رسیدند.
تور جهانی مراکش با حضور 16 تیم به صورت تک حذفی و تنها در جدول اصلی برگزار می شود. ملی پوشان ایران در مرحله نخست ساحل عاج را از پیش رو برداشتند.
فرانسه، قطر، مراکش و ایران تیم های صعود کننده به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها هستند که فرانسه و مراکش در این مرحله به مصاف یکدیگر می روند و ملی پوشان ایران نیز حریف قطر شدند.
تیم ملی والیبال ساحلی ایران بلافاصله پس از پایان مسابقات تور جهانی مراکش، این کشور را به مقصد وین اتریش ترک می کند تا در رقابت های قهرمانی مردان جهان شرکت کند.
تیم ملی والیبال ساحلی ایران برای نخستین بار موفق به کسب سهمیه رقابت های قهرمانی جهان شده است.

۱ اَمرداد ۱۳۹۶ ۰۸:۱۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.