تقی‌زاده: در قهرمانی آسیا حریف ضعیف نداریم

تقی‌زاده: در قهرمانی آسیا حریف ضعیف نداریم
کاپیتان تیم ملی والیبال امید ایران گفت: هیچکدام از تیم های شرکت کننده در رقابت های قهرمانی آسیا ضعیف نیستد و ملی پوشان ایران باید مقابل همه تیم‌ها قدرتمندانه ظاهر شوند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، رحمان تقی زاده کاپیتان تیم ملی زیر 23 سال ایران درباره حضور در مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا گفت: این شانس بزرگی است که به ملی پوشان امید داده شد تا بتوانند در مسابقات بزرگسالان به میدان بروند.  هدف ازحضور در این رقابت‌ها کسب حداکثر تجربه است.
وی در خصوص بازی تدارکاتی با چین گفت: چین یکی از تیم‌های خوب آسیاست. بازی خوبی را انجام دادیم و توانستیم خودمان را در نبرد با یک تیم قدرتمند محک بزنیم.
تقی‌زاده با تاکید به این موضوع که تیم امید برای کسب سکو به اندونزی نیامده‌ است، افزود: به دنبال این هستیم که تجربیات خود را افزایش دهیم و به این باور برسیم که می‌توانیم با تیم‌های بزرگسالان رقابت کنیم.
کاپیتان تیم ملی والیبال ایران درباره حریفان ایران در مرحله نخست گروهی عنوان کرد: هیچ تیمی آسان نیست. همه تیم‌ها برای بهترین عملکردشان به اندونزی آمده‌اند و هیچ تیمی ضعیف نیست.
نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا 2017، از دوم تا دهم مردادماه با حضور 16 تیم برتر آسیا در شهر «سورابایا» کشور اندونزی برگزار می‌شود.

۳۱ تیر ۱۳۹۶ ۱۲:۲۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.