تجلیل رییس کمیته ملی المپیک ازدو پیشکسوت ورزش بانوان کشور؛هاشمی:جای یک انجمن تخصصی پیشکسوتان ورزش بانوان در کشور خالی است

تجلیل رییس کمیته ملی المپیک ازدو پیشکسوت ورزش بانوان کشور؛هاشمی:جای یک انجمن تخصصی پیشکسوتان ورزش بانوان در کشور خالی است
از سوی کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک از خانم ها کبری خلیقی پور و پری فردی از پیشکسوتان ورزش بانوان کشور با اهدا لوحی به پاس سالها خدمت در عرصه ورزش بانوان کشور تجلیل بعمل آمد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛این مراسم که با حضور رباب شهریان نائب رئیس اول کمیته ملی المپیک،خانم علی آبادی،کبری خلیقی پور نخستین مدیر ورزش بانوان کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و پری فردی از قهرمانان و پیشکسوتان ارزنده ورزش بانوان کشور برگزار شد کیومرث هاشمی ضمن ارج نهادن به ارزش والای پیشکسوتان ورزش کشور بخصوص در بخش بانوان ابراز داشت:موفقیت های امروز ورزش بانوان در عرصه داخلی و بین المللی مرهون تلاشها و زحمات عزیزانی است که در سالهای گذشته صادقانه برای رشد و اعتلای ورزش بانوان کشور بدون هیچ چشمداشتی زحمت کشیده اند تا ورزش بانوان ما،امروز به چنین جایگاهی برسد.
وی ادامه داد:بدون تردید وجود یک انجمن مخصوص پیشکسوتان ورزش بانوان درکشور جهت معرفی و شناساندن این عزیزان در ورزش کشور خالی است تا شرایطی جهت معرفی هر چه بیشتر پیشکسوتان ورزش بانوان برای نسل امروز و فردا فراهم شود تا مدیران،نواب رئیسان،مربیان،داوران و قهرمانان ورزش بانوان بدانند چه زحماتی در گذشته و از سوی چه کسانی کشیده شد تا امروز ورزش زنان کشورمان به چنین  جایگاهی برسد.
هاشمی در خاتمه تصریح کرد:لذا بر خود وظیفه دانستیم از جانب جامعه ورزش کشور و هیات اجرایی کمیته ملی المپیک از خانم خلیقی پور و خانم فردی که در گذشته زحمات بسیاری برای رشد و توسعه ورزش بانوان کشور کشیده اند قدردانی نماییم.
در ادامه رباب شهریان نائب رئیس اول کمیته ملی المپیک نیز ضمن قدردانی از رئییس کمیته ملی المپیک در قدر دانی از پیشکسوتان ورزش بانوان عنوان داشت:به شخصه در مدت 30 سال فعالیت در عرصه ورزش بانوان شاهد زحمات و تلاشهای خانم خلیقی پور و خانم فردی در رشد و اعتلای ورزش بانوان کشور بوده و چقدر خوب است که نسل امروز جامعه ورزش بانوان کشور شناخت بهتری از این عزیزان داشته باشند.
سپس کبری خلیقی پور نخستین مدیر ورزش بانوان کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ضمن قدردانی از کمیته ملی المپیک ابراز داشت:فعالیت در ورزش بانوان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی حسایت و شرایط خاص خودش را داشت و در مدت فعالیتم بعنوان نخستین مدیر ورزش بانوان کشور تمام تلاشم بر این بود که بتوانم بنوعی اهمیت پرداختن به ورزش بانوان را به مردم و مسئولین بشناسانم و خوشحالم که اکنون ورزش بانوان کشورمان به جایگاهی رسیده که در عرصه بین المللی سکوهای متعددی را در نوردیده است.
پری فردی پیشکسوت والیبال و نائب رئیس اسبق فدراسیون ناشنوایان نیز گفت:جا دارد از نگاه ارزشمند کمیته ملی المپیک در توجه به پیشکسوتان ورزش بانوان تشکر کنم بخصوص تجلیل از خانم خلیقی پور که به شخصه شاهد زحمات و تلاشهای وی در رشد و توسعه ورزش بانوان پس از پیروزی انقلاب اسلامی بوده ام. انصافا خانم خلیقی پور برای ورزش بانوان خیلی زحمت کشیدند و حق بزرگی به گردن ورزش زنان کشور دارد.
وی ادامه داد:از پیشنهاد رییس کمیته ملی المپیک مبنی بر داشتن انجمن مخصوص ورزش پیشکسوتان بانوان کشور جهت معرفی و قدر شناسی از فعالان این حوزه در سالهای گذشته استقبال می کنم چرا که این امر باعث شناخت بیشتر مسئولین بانوان ورزش کشور و قهرمانان  از پیشکسوتان این عرصه خواهد شد.
در خاتمه از سوی رئیس و نائب رئیس کمیته ملی المپیک لوح تقدیر و هدایایی به خانم کبری خلیقی پور نخستین مدیر ورزش بانوان کشور  پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و خانم پری فردی از قهرمانان اسبق والیبال و مدیر پیشکسوت ورزش بانوان به پاس سالها خدمتگزاری در ورزش بانوان کشور،تقدیر و تشکر بعمل آمد.


۳۱ تیر ۱۳۹۶ ۱۲:۱۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.