رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی آسیا- تایلند؛تیم ایران به عنوان قهرمانی رسید

رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی آسیا- تایلند؛تیم ایران به عنوان قهرمانی رسید
تیم کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان با کسب 3 مدال طلا، 5 نقره و یک برنز عنوان قهرمانی رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی آسیا در تایلند را از آن خود کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، رقابت های کشتی فرنگی نوجونان قهرمانی آسیا در سال 2017، روزهای 29 و 30 تیرماه در شهر بانکوک تایلند برگزار شد و در پایان تیم ایران با کسب 3 مدال طلای محمد حسینوند، علی کبیری و سید مجتبی حسینی در اوزان 54، 69 و 100 کیلوگرم، 5 مدال نقره میلاد رضانژاد حسینوند، محسن مدهنی، مصطفی کایدخورده، مهران سعادتی فر و محمد نصرتی در اوزان 50، 58، 63، 76 و 85 کیلوگرم و یک مدال برنز محمد کریمی نیا در وزن 42 کیلوگرم و با 87 امتیاز به عنوان قهرمانی رسید.

رده بندی تیمی: 1- ایران 87 امتیاز 2- قزاقستان 77 امتیاز 3- قرقیزستان 75 امتیاز 4- هند 65 امتیاز 5- کره جنوبی 53 امتیاز 6- ازبکستان 53 امتیاز 7- ژاپن 49 امتیاز

نتایج کشتی گیران کشورمان در روز دوم این مسابقات به شرح زیر است:

در وزن 50 کیلوگرم میلاد رضانژاد حسینوند در مبارزه نخست با نتیجه 9 بر 2 کشتی گیر هندی را شکست داد وی در دور بعد مقابل حریفی از کشور کره جنوبی با نتیجه 8 بر صفر به پیروزی رسید. رضا نژاد در مرحله نیمه نهایی نیز با نتیجه 2 بر صفر کشتی گیر ژاپنی را شکست داد و به دیدار فینال رسید. وی در این دیدار در مقابل کشتی گیری از کشور قرقیزستان در لحظات پایانی، با نتیجه 2 بر 2 مغلوب شد و به مدال نقره بسنده کرد. (1- قرقیزستان 2- ایران 3- قزاقستان و هند)

در وزن 58 کیلوگرم محسن مدهنی پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل کشتی گیر تاجیکستانی با نتیجه 8 بر صفر به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد وی در این مرحله نیز با نتیجه 4 بر 2 کشتی گیر ژاپنی را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. مدهنی در این دیدار مقابل حریف قزاقستانی ضربه فنی شد و به مدال نقره رسید. (1- قزاقستان 2- ایران 3- قرقیزستان و ژاپن)

دروزن 69 کیلوگرم علی کبیری در دور اول با نتیجه 9 بر صفر کشتی گیر هندی را شکست داد وی در دور دوم مقابل نماینده کره جنوبی با نتیجه 8 بر صفربه پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله بانتیجه 6 بر 5 از سد کشتی گیر تاجیکستانی گذشت و راهی دیدار فینال شد. وی در این دیدار مقابل کشتی گیری از کشور چین با نتیجه یک بر یک پیروز شد و صاحب مدال طلا شد. (1- ایران 2- چین 3- قزاقستان و هند)

نتایج کشتی گیران کشورمان در روز نخست رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان آسیا به شرح زیر است:

در وزن 42 کیلوگرم محمد کریمی نیا در کشتی اول با نتیجه 2 بر یک مقابل مامیربیکوف از قزاقستان مغلوب شد و راهی دیدار رده بندی شد. وی در این دیدارمقابل حریف قرقیزستانی با نتیجه 3 بر 3 به پیروزی رسید و صاحب مدال برنز شد. (1- هند 2- قزاقستان 3- ایران و ازبکستان)

 در وزن 46 کیلوگرم محمدحسین ابوالحسنی در دور اول با نتیجه 10 بر 2 جومایف از ترکمنستان را شکست داد اما در دور بعد  با نتیجه 4 بر صفر مقابل حریف ازبکستانی شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت و هفتم شد. (1- قزاقستان 2- کره جنوبی 3- ازبکستان و ژاپن)

در وزن 54 کیلوگرم محمد حسینوند در مبارزه نخست کشتی گیری از کشور سوریه را با نتیجه 8 بر صفر شکست داد وی در دور بعد نیز با نتیجه 9 بر یک حریف هندی را شکست داد و راهی دیدار فینال شد. حسینوند در دیدار فینال مقابل کشتی گیر قرقیزستانی با نتیجه 5 بر صفر به پیروزی رسید و صاحب مدال طلا شد. (1- ایران 2- قرقیزستان 3- هند و کره جنوبی)

 در وزن 63 کیلوگرم مصطفی کاید خورده پس از استراحت در دور اول در دور بعد با نتیجه 5 بر 4 تسوتسومی از ژاپن را شکست داد وی در دور بعد نیز کشتی گیر قرقیزستانی را با نتیجه 2 بر یک شکست داد و راهی دیدار فینال شد. اما دراین دیدار مقابل کشتی گیری از کشور قزاقستان با نتیجه 8 بر یک شکست خورد و به مدال نقره رسید. (1- قزاقستان 2- ایران 3- قرقیزستان و ازبکستان)

در وزن 76 کیلوگرم مهران سعادتی فر در دور نخست کشتی گیر ترکمنستانی را با نتیجه 2 بر یک شکست داد وی در دور بعد مقابل حریف ازبکستانی با نتیجه 10 بر 8 به پیروزی رسید و به دیدار فینال راه یافت. سعادتی فر در این دیدار مقابل  کشتی گیر قزاقستانی با نتیجه 2 بر 2 مغلوب شد و نایب قهرمان شد. (1- قزاقستان 2- ایران 3- قرقیزستان و هند)

در وزن 85 کیلوگرم محمد نصرتی در دور اول مقابل کشتی گیر کشور ژاپن با نتیجه 8 بر صفر به پیروزی رسید و در دور دوم نیز نماینده ازبکستان را 4 بر صفر شکست داد. وی در مرحله نیمه نهایی حریف قرقیزستانی را 2 بر صفر مغلوب کرد و راهی دیدار فینال شد. نصرتی در این دیدار مقابل حریف هندی با نتیجه 2 بر یک مغلوب شد و به مدال نقره رسید. (1- هند 2- ایران 3- قرقیزستان و کره جنوبی)

در وزن 100 کیلوگرم سید مجتبی حسینی در دور اول سوزوکی از ژاپن را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد. وی در دور بعد کشتی گیری از کشور ازبکستان را با نتیجه 2 بر صفر مغلوب کرد و در مرحله نیمه نهایی حریفی از کشور کره جنوبی را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد و راهی دیدار پایانی شد. حسینی در دیدار فینال کشتی گیری از کشور قرقیزستان را با نتیجه 2 بر یک مغلوب کرد و صاحب مدال طلا شد. (1- ایران 2- قرقیزستان 3- هند و کره جنوبی)

۳۰ تیر ۱۳۹۶ ۱۵:۵۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.