اسکیت باز تغییر ملیت داده خواهان بازگشت به کشورش شد

اسکیت باز تغییر ملیت داده خواهان بازگشت به کشورش شد
«ویکتور آهن» برنده 6 مدال طلای اسکی مسافت کوتاه المپیک اعلام کرد که آماده است در صورت امکان و پذیرش از سوی کره جنوبی در رقابتهای پیونگ چانگ شرکت کند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛آهن 30 ساله که در سئول متولد شد، سه مدال طلای اول خود را برای کره جنوبی در مسابقات المپیک زمستانی تورین 2006 کسب کرد. وی در سال 2011 تابعیت روسیه را پذیرفت چرا که مسوولان اتحادیه اسکیت کره جنوبی حضور وی در تیم اعزامی به رقابتهای المپیک زمستانی ونکوور 2010 را نپذیرفتند. در المپیک سوچی 2014، آهن سه مدال طلا برای کشور جدیدش به ارمغان آورد. آهن که پیش از این با نام «آهن هیون سو» در رقابتها شرکت می کرد اکنون اعلام آمادگی کرده است که برای بازگشت به کره جنوبی و شرکت در رقابتهای المپیک زمستانی پیونگ چانگ 2018 که فوریه سال آینده برگزار می شود مشکلی ندارد.

آهن به خبرگزاری «یون هاپ» گفت:من فکر می کنم که برخورد مسوولان اتحادیه اسکیت کره جنوبی باعث نارحتی من شد، چرا که رفتار مناسبی با من نداشتند ولی من به این موضوع فکر نخواهم کرد.

وی گفت:مسائلی هست که من باید با آنها مواجه شوم و از وقتی که پاسپورت روسی ام را گرفته ام تمام سعی ام را کرده ام که محکم و استوار خودم را حفظ کنم. آهن گفت:هیچ کس به من و این مشکلات فکر نمی کند.

۲۸ تیر ۱۳۹۶ ۱۵:۴۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.