قرارداد انگلستان با شرکت «الیکو»

قرارداد انگلستان با شرکت «الیکو»
فدراسیون وزنه برداری انگلستان قرارداد همکاری با شرکت تجهیزات «الیکو» امضا کرد.

به کگزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ این قرارداد به مدت سه سال بین دو طرف منعقد شده است و این شرکت به فدراسیون جهانی وزنه برداری، فدراسیون جهانی پاورلیفتینگ و فدراسیون جهانی پارالیفتینگ تجهیزات و امکانات لازم را عرضه می کند. این شرکت تولید کننده، دیسک های وزنه برداری، میله، وزنه ها، کمربندهای حین وزنه برداری و ... است.

«الیکو» بیش از 60 سال که فعالیت خود را آغاز کرده و در سرتاسر جهان بیش از 1000 کارخانه ساخت تجهیزات دارد. مدیر اجرایی فدراسیون وزنه برداری انگلستان درباره عقد این قرارداد گفت:الیکو یکی از نام های سرشناس در تولید تجهیزات وزنه برداری و پاورلیفتینگ در دنیاست. این شرکت با حضور مداوم و موثر خود در عرصه های پاورلیفتینگ و وزنه برداری در هر دو سطح ملی و بین المللی خدمات ارزنده ای به ورزشکاران این دو رشته ارائه کرده است.

وی گفت:ما خوشحالیم که توانستیم شانسمان را توسعه داده و روابط مثبتی با خدمات و مزایای اصلی این شرکت در هر دو بخش ملی و باشگاهی داشته باشیم تا ورزشکارانمان از امکانات به روز آنها بهره مند شوند. همچنین مدیر فروش شرکت «الیکو» در انگلستان «دیل بیچ» نیز ضمن ابراز خرسندی از عقد این قرارداد با فدراسیون پاورلیفتنیگ و وزنه برداری انگلستان گفت: «چه باشگاه ها و چه ورزشکاران انگلیسی در هر قدمی که بردارند ما در کنار آنها هستیم و تجهیزاتمان را در اختیارشان قرار می دهیم.»

۲۸ تیر ۱۳۹۶ ۱۵:۳۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.