ایران با 15 ملی پوش نوجوان و جوان در رقابت های قهرمانی آسیا شرکت می کند/3 مرداد نخستین وزنه برداران کشورمان در کاتماندو روی تخته می روند

ایران با 15 ملی پوش نوجوان و جوان در رقابت های قهرمانی آسیا شرکت می کند/3 مرداد نخستین وزنه برداران کشورمان در کاتماندو روی تخته می روند
تیم های ملی نوجوانان و جوانان کشورمان با 15 وزنه بردار در رقابتهای قهرمانی آسیا به میزبانی کاتماندو نپال حضور پیدا می کنند و نخستین نمایندگان ایران، روز سه شنبه 3 مرداد روی تخته خواهند رفت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون وزنه برداری؛ مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان سال 2017 قاره آسیا از 30 تیر با ورود تیم های شرکت کننده به کاتماندو نپال آغاز می شود و تا 6 مرداد با برگزاری رقابت های شرکت کنندگان فوق سنگین خاتمه می یابد.

جدول زمانبندی مسابقات به شرح زیر است:
30 تیر: ورود تیم های شرکت کننده
31 تیر: نشست کمیته های فنی، پزشکی و مربیان و پژوهش کنفدراسیون وزنه برداری آسیا
1 مرداد: ثبت نام شرکت کنندگان، کنگره و جلسه فنی
2 مرداد: مراسم افتتاحیه و آغاز رقابت های گروهA اوزان44 و 48 کیلوگرم دختران و دسته های 50، 56 و 62 کیلوگرم پسران در رده سنی نوجوانان و جوانان انجام می شود.
3مرداد: رقابت گروهA دسته 69 کیلوگرم (حسین سلطانی و مصطفی زارعی از تیم ملی جوانان) و (روح اله بیرالوند از تیم نوجوانان) نمایندگان کشورمان در این وزن حضور دارند.
4 مرداد: رقابت گروهA دسته 77 کیلوگرم (حسین غزالیان عضو تیم ملی جوانان) و (افشین طاهری از تیم نوجوانان) به روی تخته می روند.
5 مرداد: رقابت گروهA دسته 85 کیلوگرم (عباس زندی ملی پوش تیم جوانان) و (امیرضا عسگری دون و مهدی پاپی از تیم ملی نوجوانان)به مصاف حریفان خود خواهند رفت.
6مرداد: رقابت گروهA دسته 94کیلوگرم (رضا بیرالوند و رحمان اورامه ملی پوشان جوان) و (حمیدرضا زارع عضو تیم ملی نوجوانان) مسابقه خود را برگزار می کنند.
همچنین در این روز رقابت گروهA دسته 94 + کیلوگرم رده سنی نوجوانان با حضور(حسین ساکی و محمد شهاب انداز) 2 ملی پوش کشورمان پیگیری می شود.
رقابت گروهA دسته 105+ کیلوگرم برگزار می شود که (محسن ایمانی و قاسمعلی محمدپور) از تیم ملی جوانان به روی تخته می روند.
*مراسم اختتامیه و اهداء جام به تیم های برتر، پایان بخش این دوره از مسابقات خواهد بود.

۲۸ تیر ۱۳۹۶ ۰۹:۳۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.