اعلام آمادگی زادگاه توماس باخ برای میزبانی المپیک 2032

اعلام آمادگی زادگاه توماس باخ برای میزبانی المپیک 2032
آلمان در طرحی بلند پروازانه 13 شهر در استان «نورث راین وست فالن» را برای میزبانی بازیهای المپیک و پارالمپیک 2032 معرفی کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ 8 ماه پس از این تصمیم مقرر شد که در هر شهر این استان که در غرب آلمان واقع شده است میزبانی یکسری از رشته های ورزشی را عهده دار شود.

آرمین لاشت استاندار استان نورث راین وست فالن که یکی از بزرگترین استان های آلمان است این طرح را به همراه مدیر ورزشی آلمان «میخائیل مرونز» هدایت می کنند. اگر پیشنهاد میزبانی آلمان مورد توافق این کشور مقامات این کشور قرار بگیرد، زادگاه توماس باخ رییس کمیته بین المللی المپیک میزبان بازیهای المپیک تابستانی خواهد شد.

شهرهای آخن، دویسبورگ، اسن، لورکوزن، مونشن گلادباخ، گلزنکرشه، کرفدلد، اوباهازن و رکلینگهازن شهرهای پیشنهاد برای برگزاری این مسابقات هستند. پیش از این سابقه نداشته است که بازیهای المپیک در این همه شهر برگزار شود اما این موضوع به خواسته های باخ در طرح Agenda 2020  برای کاهش هزینه ها نزدیک است.

مقامات آلمانی ادعا کرده اند که بیش از 80 درصد ورزشگاه ها آماده هستند که شامل 16 ورزشگاه با ظرفیت 30 هزار نفری و 24 سالن ورزشی بزرگ می شود. هنوز درباره ورزشگاه المپیک و دهکده بازیها نقشه و محلی اعلام نشده است.

پس از آنکه کمیته بین المللی المپیک تصمیم گرفته است دو دوره المپیک 2024 و 2028 را همزمان به دو میزبان اعطا کند، کشورهای علاقمند به میزبانی المپیک تابستانی اعلام آمادگی کرده اند.

۲۷ تیر ۱۳۹۶ ۱۵:۰۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.