تیم ملی کاراته در میان استقبال رییس کمیته ملی المپیک وارد تهران شد

تیم ملی کاراته در میان استقبال رییس کمیته ملی المپیک وارد تهران شد
آخرین گروه از تیم ملی کاراته اعزامی به رقابتهای قهرمانی آسیا در میان استقبال رییس کمیته ملی المپیک و جمعی از مدیران و مسئولان وزش کشور و علاقه مندان به کاراته،لحظاتی پیش وارد فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک ضمن استقبال از افتخار آفرینان تیم ملی کاراته اعزامی به قزاقستان که با کسب عنوان قهرمانی این رقابتها همراه بود برای ریاست این فدراسیون،کادر فنی و افتخار آفرینان کاراته آرزوی موفقیت کرد.
وی ضمن تبریک این قهرمانی به جامعه ورزش کشور ابراز امیدواری کرد تا کاراته کاران کشورمان بتوانند در بازیهای المپیک توکیو با مدال آوری خود،نقش بسزایی در ارتقا رنکینگ کاروان کشورمان در این بازیها داشته باشند.
وی در مراسم استقبال از کادر فنی و ملی پوشان ضمن خسته نباشید به آنها ابراز داشت:ورزشکاران سفیران شایسته ایران اسلامی در عرصه بین المللی بوده و به اهتزاز در آوردن پرچم مقدس کشورمان و طنین انداز کردن سرود ملی میهن اسلامیمان از سوی شما عزیزان مایه مباهات و سربلندی کشور عزیزمان بوده و امیدواریم در بازیهای المپیک پیش رو نیز شاهد موفقیت کاراته باشیم.

 

 

 

۲۷ تیر ۱۳۹۶ ۱۴:۴۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.