شرکت هواپیمایی ترکمنستان حامی مالی عشق آباد 2017

شرکت هواپیمایی ترکمنستان حامی مالی عشق آباد 2017
خطوط هوایی ترکمنستان به عنوان اولین شرکت ملی حامی مالی پنجمین دوره بازیهای آسیایی داخل سالن و هنرهای رزمی عشق آباد شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛خط هواپیمایی ترکمنستان یکی از قطب های اصلی پروازی این کشور است که پروازهای داخلی و خارجی را انجام می دهد.دایانچ گلگلدیف مدیر تیم میزبانی بازیهای عشق آباد به ستاد خبری این رقابتها گفت: باعث افتخار است که یکی از بزرگترین نام های تجاری کشورمان به عنوان حامی بازیهای عشق آباد 2017 پیش قدم شده است. این شرکت هواپیمایی نقش بزرگی در این بازیها ایفا کرده و حمل و نقل بین المللی مسافران را تامین خواهد کرد.

وی گفت:خطوط هواپیمایی ترکمنستان تنها از نظر مالی با ما همکاری ندارد بلکه با استقرار پایگاه هایی در فرودگاه عشق آباد رفت و آمد مسافران، ورزشکاران و مسوولان تیم ها را نیز تهسیل می کند.

همچنین مدیر اجرای شرکت هواپیمایی ترکمنستان درباره این تفاهم نامه همکاری گفت:این بازیها لحظات تاریخی برای کشور ما هستند. خوشحالیم که می توانیم بخشی از کار را نیز ما به عهده بگیریم تا لحظات خاطره انگیزی برای توریست ها و ورزشکارانی که به ترکمنستان می آیند ثبت کنیم.

پنجمین دوره بازیهای داخل سالن و هنرهای رزمی عشق آباد 60 روز دیگر آغاز خواهد شد و این رویداد ورزشی 10 روز به طول می انجامد.

۲۷ تیر ۱۳۹۶ ۱۱:۴۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.