لس آنجلس و برگزاری رقابتهایی تحت عنوان به المپیک آینده امیدوارم

لس آنجلس و برگزاری رقابتهایی تحت عنوان به المپیک آینده امیدوارم
کمیته ملی المپیک آمریکا به 91 ورزشکار این کشور که در کمپ Scouting شرکت کرده و به مرحله فینال رسیدند با جمله "امیدوارم به المپیک آینده" خوشامد گفت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛این برنامه و طرح به منظور پیدا کردن المپیست های آینده در مرکز آموزشی کمیته ملی المپیک آمریکا در کلورادو اسپرینگ برگزار شد.

این طرح به منظور ارزیابی بیشتر ورزشکاران برای آینده مورد استفاده قرار می گیرد و طی آن ورزشکاران به صورت آنلاین و حضوری ابتدا غربالگری شده و سپس کسانی که انتخاب می شوند تحت آموزش های شدید ورزشی و تمرینی قرار می گیرند. مربیان این ورزشکاران از بین قهرمانان با سابقه و مدال آوران المپیک های تابستانی و زمستانی انتخاب می شوند.

قرار است 25 آگوست شبکه NCS Sports فیلم دو ساعته ای از برنامه کاری این مرکز نمایش دهد. همچنین در این روز نیز ورزشکاران نهایی معرفی می شوند. 8 ورزشکاری که واجد شرایط باشند انتخاب شده و از امکانات مالی، آموزشی و پزشکی این مرکز برخوردار خواهند شد تا این شانس را داشته باشند در بازیهای المپیک در رشته های خود به مسابقه بپردازند.

91 ورزشکار رسیده به مرحله فینال که برای بازیهای «امیدوارم به المپیک آینده» دعوت شده اند متشکل از 47 ورزشکار مرد و 44 ورزشکار زن هستند. لس آنجلس در تلاش است تا بتواند میزبانی بازیهای المپیک و پارالمپیک 2024 را از آن خود کند.

۲۷ تیر ۱۳۹۶ ۱۱:۴۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.