ثبت نام برای رویدادهای جهانی تکواندو آغاز شد

ثبت نام برای رویدادهای جهانی تکواندو آغاز شد
فدراسیون جهانی تکواندو فرایند درخواست برای میزبانی رویدادهای مهم این ورزش را از سال 2019 تا 2024 باز کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛علاقمندان به میزبانی درخواستشان را برای ثبت نام می توانند از 27 اکتبر 2017 تا 4 می 2018 ارائه کنند. پیشنهادات میزبانی توسط کمیته ای از متخصصان پیش از انتخاب میزبان بررسی شده و تصمیم گیری در مورد انتخاب شهر میزبان رویدادها نیز در نشست مجمع تکواندو که در شهر «هامامت» تونس در 4 آوریل 2018 برگزار خواهد شد، اتفاق می افتد.

چونگ وون چو رییس فدراسیون تکواندو درباره این فرایند انتخاب میزبانان گفت:من معتقدم که الان زمان مناسبی است برای گسترش فرصت میزبانی رقابتهای جهانی تکواندو در شهرها و کشورهای بیشتر.

وی گفت:ما شاهد بودیم علاقمندی های بسیاری در سرتاسر جهان برای میزبانی رویدادهای تکواندو وجود دارد و ما با تایید شهرهایی که برای میزبانی خود را کاندیدا کرده اند، برای آنها موقعیت مناسب را فراهم کرده و اجازه می دهیم سازمان های برنامه ریز این رویدادها زمان بیشتری را برای برگزاری بهترین رویدادها صرف کنند. در حاشیه رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان، کارگاهی برگزار شد و طی آن شرکت کنندگان در این کارگاه درباره مزایای میزبانی و نحوه برگزاری رقابتهای مختلف تکواندو در سطح جهان، تجربیات خود را به اشتراک گذاشتند.

در مراسم افتتاحیه این کارگاه «تونی استانگوت» رییس تیم میزبانی پاریس 2024 درباره تجربیات خود و نحوه آماده سازی پاریس برای میزبانی رقابتهای المپیک و پارالمپیک 2024 سخنرانی کرد.

۲۷ تیر ۱۳۹۶ ۱۱:۴۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.