پیونگ چانگ دو حامی مالی برای توسعه پایدار پیدا کرد

پیونگ چانگ دو حامی مالی برای توسعه پایدار پیدا کرد
پیونگ چانگ 2018 اعلام کرد نوشابه «کوکا کولا» و شرکت «KT» به عنوان اولین شرکای تیم میزبانی المپیک و پارالمپیک زمستانی 2018 پیونگ چانگ در بخش توسعه پایدار معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛کوکا کولا که مدت طولانی است به عنوان یکی از حامیان مالی بازیهای المپیک فعالیت می کند اخیرا در مورد کیفیت آب آشامیدنی در ناحیه پیونگ چانگ کره جنوبی عملیات خود را آغاز کرده است.

این شرکت که یکی از اعضای کمیته «همکاری با المپیک» است، به دو روش در جهت بهبود کیفیت آب عمل می کند. شرکت کوکا کولا به منظور جلوگیری از مصرف بی رویه آب در طرحی ابتکاری با نصب یک سیستم، آب را با مقدار مورد نیاز ذخیره کرده و بدین شکل اطمینان حاصل می کند که در گرمترین ماه های سال از خشک شدن خاک جلوگیری می کند.

همچنین آنها به دنبال دست یافتتن به یک زیستگاهی برای حیات وحش بوده تا تنوع زیستی را در این ناحیه توسعه بخشند. دیگر حامی توسعه پایدار پیونگ چانگ شرکت KT است که در حوزه ارتباطات دوربرد فعالیت می کند و قرار است در هنگام مسابقات با فعال کردن سرویس های IT تا فراسوی مرزهای کره جنوبی نیز بتواند این بازیها را پوشش دهد. آنها امیدوارند که این فعالیتشان «آمادگی توریسم» را در این ناحیه توسعه دهد. «یئو هیونگ کو» دبیر کل تیم میزبانی بازیهای پیونگ چانگ 2018، به خبرگزاری یون هاپ گفت:این طرح های ابتکاری فواید بسیاری برای منطقه در سالهای بعد از بازیها دارد.

وی گفت:محیط زیست و توسعه پایدار دو مساله کلیدی در قلب نقشه ها و پیشنهادات ما برای بازیهای المپیک بود.

۲۷ تیر ۱۳۹۶ ۱۰:۱۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.