از مدال های بازیهای جهانی ورلد گیمز رونمایی شد

از مدال های بازیهای جهانی ورلد گیمز رونمایی شد
از مدال های بازیهای جهانی (ورلد گیمز) 2017 لهستان رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛مسوولان کمیته برگزار کننده این بازیها روز گذشته از مدال هایی که قرار است بین ورزشکاران و قهرمانان رشته های مختلف توزیع شود رونمایی کردند.

دو سری مدال متفاوت برای این رقابتها طراحی شده است. بازیهای جهانی لهستان از 20 جولای تا 30 جولای در شهر «وروتسواف» برگزار می شود. مراسم افتتاحیه 20 جولای و اختتامیه این رقابتها 30 جولای خواهد بود. در طراحی مدال های این رقابتها، مدال های بزرگتر با قطر 8 سانتی متر به برندگان مسابقات رسمی اهدا می شود. در همین حال مدال هایی که با قطر 6 سانتیمتر در نظر گرفته شده اند به رشته هایی تعلق می گیرد که با کارت دعوت امکان شرکت در این بازیها را کسب کرده اند. فوتبال آمریکایی، قایقرانی داخل سالن، کیکبوکسینگ، و دوی سرعت از جمله این رشته ها هستند. همچنین روی مدال ها لوگوی بازیها به شکل معکوس طراحی شده است که کار طراحی آن را پروفسور «ماتئوسز دورسکی» به عهده داشته است.

در مرکز این مدال ها تصویری از ساختمان مشهور شهر وروتسواف دیده می شود. مدال ها را دورسکی استاد دانشگاه هنر شهر وروتسواف طراحی کرده است.

در همین رابطه «مگدالنا پیاسکا» معاون امور شهری وروتسواف گفت:ما به دنبال برگزاری یک رویداد ورزشی بی نظیر در این شهر هستیم.

وی گفت:کشور ما گروه قابل ملاحظه ای از ورزشکارانش را راهی این مسابقات می کند و من امیدوارم هم برای ما و هم برای دیگر ورزشکاران این مدال ها یادآور خاطرات زیبایی باشند و لحظات نابی را در این رویداد ورزشی خلق کنند.

پیش بینی شده است 4000 ورزشکار در 31 رشته ورزشی از بیش از 100 کشور جهان در این مسابقات شرکت خواهند کرد.

۲۶ تیر ۱۳۹۶ ۰۸:۱۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.