فیفا دریافت هرگونه نامه ای مبنی بر کناره گیری قطر را تکذیب کرد

فیفا دریافت هرگونه نامه ای مبنی بر کناره گیری قطر را تکذیب کرد
فیفا دریافت نامه ای مبنی بر باز پس گیری میزبانی جام جهانی از قطر را انکار کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛فدراسیون جهانی فوتبال (فیف) اعلام کرد هیچ گونه نامه ای که در آن به باز پس گیری میزبانی جام جهانی 2022 از قطر اشاره شده باشد، دریافت نکرده است.

روز گذشته برخی از رسانه ها اعلام کردند که چند کشور عربی نامه ای به «جیانی اینفانتینو» رییس فیفا، ارسال کرده اند. ماه گذشته کشورهای بحرین، مصر، عربستان سعودی، و امارات روابط خود را با قطر به اتهام حمایت از تروریسم قطع کردند. سایت خبری «لوکان» سوییس مدعی شد این کشورها به غیر از لیبی از قطر خواسته اند که از میزبانی این تورنمنت انصراف دهد که فیفا با آن موافقت نکرده است.

به گزارش خبرگزاری رویترز سخنگوی فیفا گفت: رییس فیفا چنین نامه ای هرگز دریافت نکرده است و بدون شک هیچ واکنش و پاسخی نیز به آن نمی تواند بدهد.

وی گفت: همانطور که گفته شد، فیفا ارتباط مرتبی با کمیته سازماندهی محلی قطر 2022 و همچنین کمیته مافوق این بازیها دارد تا در جریان مسائل مربوط به جام جهانی 2022 قرار بگیرد.

ماه گذشته «گارسیا» گزارش داد که مدارک واضحی در اختیار دارد که نشان می دهد قطری ها برای گرفتن میزبانی جام جهانی 2022 کارهای خلافی انجام داده اند. به دنبال اختلاف بین کشورهای عربی، پروازهایی نیز که از مسیر قطر عبور می کردند تغییر مسیر داده اند.

۲۶ تیر ۱۳۹۶ ۰۷:۴۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.