مورینیو: امکانات لس آنجلس قابل تقدیر بود

مورینیو: امکانات لس آنجلس قابل تقدیر بود
خوزه مورینیو سرمربی پرتغالی تیم فوتبال منچستر یونایتد از امکانات و تجهیزات دهکده بازیهای لس آنجلس که برای بازیهای المپیک و پارالمپیک 2024 مهیا شده است، قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛منچستر یونایتد که پیش از شروع رقابتهای لیگ جزیره در لس آنجلس اردوی آمادگی خود را دانشگاه USLA برپا کرده است. همچنین تیم رئال مادرید نیز در حال حاضر در کنار شیاطین سرخ به سر می برد. مورینیو سرمربی منچستر یونایتد درباره امکاتانی که در اختیار دارند گفت:ما همه چیز در اختیار داریم، امکانات اینجا بی نظیر است، سازماندهی هر آنچه که نیاز داشتیم به خوبی مدیریت شده بود.

بازیکنان انگلستان و چند تیم اسپانیایی از امکانات ورزشی، پزشکی، تغذیه ای و تسهیلاتی برای اوقات فراغتشان در طول این اردوها استفاده کردند. هفته گذشته دانشجویان دانشگاه UCLA به دلیل وجود یک بسته مشکوک محوطه این دانشگاه را تخلیه کرد. لس آنجلس امیدوار است که بتواند میزبانی این دوره از بازیهای المپیک و پارالمپیک 2024 را از آن خود کند هر چند که یک رقیب قدر مثل پاریس را با تمام قدرت در کنار خود می بیند.

در آخرین جلسه هیات اجرایی کمیته بین المللی المپیک مقرر شد که در تاریخ 13 سپتامبر در لیما پایتخت پرو میزبانی دو دوره آینده بازیهای المپیک همزمان اعلام شود. به نظر می رسد شانس پاریس برای اخذ میزبانی المپیک و پارالمپیک 2024 بیشتر از لس آنجلس باشد.

۲۶ تیر ۱۳۹۶ ۰۷:۴۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.