برتری هاشمی و نذیری در انتخابی تیم ملی ووشوی بانوان

برتری هاشمی و نذیری در انتخابی تیم ملی ووشوی بانوان
مریم هاشمی و فریناز نذیری با غلبه بر حریفان به عنوان نفرات فیکس اوزان 70 و 75 کیلوگرم تیم ملی ووشوی بانوان ایران معرفی شدند.

 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ووشو؛ تیم ملی ووشوی ایران خود را به منظور حضور در رقابت های قهرمانی جهان که مهرماه به میزبانی شهر «کازان» روسیه برگزار می شود، آماده می کند.
بر این اساس، رقابت های انتخابی تیم ملی ووشو، امروز (یکشنبه) پیگیری شد.
در وزن منهای 70 کیلوگرم، «مریم هاشمی» و «زینب مجدی» که در رقابت های قبلی هر کدام صاحب یک پیروزی شده بودند به مصاف هم رفتند که هاشمی توانست به کسب برتری به عنوان نفر فیکس معرفی شود.
در وزن 75 کیلوگرم، «فریناز نذیری» و «سمانه خجسته» در سومین مبارزه رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که نذیری با برتری میدان را ترک کرد تا فیکس شود.
پیش از این، «زهرا بساطی» در 52 کیلوگرم، «الهه منصوریان» در 56 کیلوگرم و «صدیقه دریایی» در 60 کیلوگرم به عنوان نفر برتر معرفی شدند.
در وزن 65 کیلوگرم و طی روزهای آتی «شهربانو منصوریان» و «پرتوآ دارابی» در حالی به مصاف هم می روند که منصوریان در مبارزه نخست صاحب برتری شده است.
در وزن 48 کیلوگرم و طی روزهای آتی «کوثر میرزاحسینی» و «زینب خان بابا» در حالی رقابت می کنند که میرزاحسینی در مبارزه اول به پیروزی رسیده است.

۲۵ تیر ۱۳۹۶ ۱۳:۱۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.