ژاپن تجهیزات اسکی به نپال هدیه داد

ژاپن تجهیزات اسکی به نپال هدیه داد
ژاپن یکسری امکانات و تجهیزات اسکی به کمیته ملی المپیک نپال و در راستای برنامه های توسعه این ورزش اهدا کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛به دنبال میزبانی ژاپن برای بازیهای المپیک و پارالمپیک توکیو 2020، دولت این کشور برنامه «ورزش برای فردا» را برای درگیر کردن مردم به فعالیت های ورزشی تنظیم و برنامه ریزی کرد. روز گذشته طی مراسمی در سفارت ژاپن در کاتماندو پایتخت نپال سفیر ژاپن «ماساهی اوگاوا» یکسری تجهیزات و امکانات اسکی به کمیته ملی المپیک نپال تقدیم کرد.

جیوان رام شرستا رییس کمیته ملی المپیک و رییس فدراسیون اسکی نپال این تجهیزات را تحویل گرفت. در میان وسایل اهدایی 12 جفت چوب اسکی، 6 جفت کش اسکی و 6 دست لباس این رشته وجود داشت.

شرستا درباره لوازمی که ژاپنی ها به اسکی این کشور هدیه داده اند گفت:این تجهیزات به ما کمک خواهند کرد که رشته اسکی آلپاین را در بین ورزشکارانمان توسعه دهیم.

نپال تاکنون در چهار المپیک زمستانی شرکت کرده است که اولین حضور این کشور به بازیهای «سالت لیک سیتی» در سال 2002 باز می گردد. در هر دوره از رقابتهای المپیک نپال یک اسکی باز به المپیک زمستانی اعزام کرده است. «جای خادکا» به بازیهای 2002 اعزام شد و «داچهیری شرپاد» نیز در سه دوره بعد شرکت کرد. اما هیچ کدام موفق به کسب مدال نشدند.

۲۵ تیر ۱۳۹۶ ۰۹:۲۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.