در محل آکادمی ملی المپیک؛ دوره فنی سطح یک تنیس روز میز المپیک سولیداریتی افتتاح شد

در محل آکادمی ملی المپیک؛ دوره فنی سطح یک تنیس روز میز المپیک سولیداریتی  افتتاح شد
صبح امروز دوره فنی تنیس روی میز المپیک سولیداری با حضور مدرس بین المللی این رشته در آکادمی ملی المپیک افتتاح گردید .

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک  ؛دوره فنی سطح یک تنیس روی میز  با حضور ریاست فدراسیون، آقای قارداشی، دبیر فدراسیون آقای نظری، نایب رئیس بانوان فدراسیون خانم کیوانی،ناهید کریمی مدیر واحد المپیک سولیدرایتی کمیته ملی المپیک کشورمان و آقای کریستین لیلیروس از کشور سوئد به عنوان مدرس بین المللی و سی مربی سطح یک این رشته صبح امروز در سالن همایش آکادمی ملی المپیک  آغاز گردید. در برنامه افتتاح دوره، حضور و صحبت های کوتاهی در خصوص محتوا و چگونگی گرفتن امتیاز برگزاری آن از کمیته بین المللی المپیک و فدراسیون جهانی داشتند.
در این مراسم آقای لیلیروس ضمن ابراز خوشحالی از حضور در کشور ایران  ، افزود : مربیان این رشته در ایران از کیفیت تکنیکی خوب و نیز تحصیلات بالایی برخوردار هستند و می توانندرقیبان قابل توجهی برای این رشته در دنیا باشند ، وی همچنین سیستم آموزشی کشورمان در این رشته ر ا بسیار خوب ارزیابی و از حمایت های کمیته ملی المپیک در برزگزاری این دوره آموزشی تقدیر کرد .  
لازم به توضیح است دوره آموزشی سطح یک  تنیس روی میز المپیک سولیداریتی از امروز  به مدت یمک هفته برکزار می گردد و علاوه بر آقای کریستین لیلیروس ، آقای گلن تپر مدرس بین المللی دیگری از سوی فدراسیون جهانی این رشته در دوره حاضر خواهند شد.

۲۴ تیر ۱۳۹۶ ۱۲:۴۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.