6 نامزد برای کمیسیون ورزشکاران IOC برگزیده شدند

6 نامزد برای کمیسیون ورزشکاران IOC برگزیده شدند
کمیته بین المللی المپیک تایید کرد که 6 ورزشکار برای 2 جای خالی در کمیسیون ورزشکاران این کمیته کاندیدا شده اند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛کمیته بی المللی المپیک روز گذشته گفت که 6 ورزشکار ورزش های زمستانی برای عضویت در کمیسیون ورزشکاران IOC نامزد شده اند.

«آرمین زوگرلر» قهرمان افسانه ای لژسواری ایتالیا که دو بار قهرمان المپیک زمستانی شده است به همراه ورزشکارانی از آمریکا، چین، اسپانیا و دو ورزشکار از نروژ برای تصدی این پست اعلام آمادگی کرده اند. انتخاب این ورزشکاران در هنگام برگزاری مسابقات المپیک و پارالمپیک زمستانی 2018 پیونگ چانگ انجام می شود.

روگیئرو به سایت خبری اینساید گیمز گفت:از این که توانایی لازم را دارم تا برای عضویت در کمیسیون ورزشکاران کمیته بین المللی المپیک نامزد شوم بسیار خوشحالم. اگر انتخاب شدم امیدوارم بتوانم برنامه هایی که مدنظرم هستند را اجرا کنم.

وی گفت:من مطمئنم که هر ورزشکاری توانایی احیای جنبش المپیک را دارد و به خوبی می تواند با کمیسیون ورزشکاران IOC همکاری کند.» این 6 کاندیدا از سه قاره و از پنج رشه مختلف انتخاب شده اند که انتخاب آنها را نمایندگان کمیته های ملی المپیک به عهده داشته اند. به نظر می رسد که نماینده آمریکا و چین شانس بیشتری برای انتخاب شدن داشته باشند. کمیسیون ورزشکاران کمیته بین المللی المپیک در راستای ترویج ورزش و صلح جهانی تلاش می کنند.

۲۴ تیر ۱۳۹۶ ۰۹:۲۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.