گفتگوهای غیر رسمی باخ با شهرداران پاریس و لس آنجلس

گفتگوهای غیر رسمی باخ با شهرداران پاریس و لس آنجلس
گفتگوی غیررسمی بین توماس باخ رییس کمیته بین المللی المپیک و خانم «آن هیدالگو» شهردار پاریس و «اریک گارستی» شهردار لس آنجلس رخ داد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛این سه نفر که یک تفاهم نامه سه جانبه روز چهارشنبه امضا کرده بودند تا مشخص شد میزبان دو المپیک 2024 و 2028 چه شهری باشد، روز پنجشنبه یک نشست غیررسمی با یکدیگر داشتند. پس از آنکه روز چهارشنبه اعضای کمیته بین المللی المپیک «متفق القول» با برنامه واگذاری دو دوره المپیک در جلسه 13 سپتامبر که در لیما پایتخت پرو برگزار می شود، موافقت کردند، اما IOC همچنان مدعی است که در حال رایزنی با لس آنجلس و پایتخت فرانسه است تا میزبانان را مشخص کند.

گمانه زنی های انجام شده اذعان دارد که المپیک 2024 به پاریس رسیده است ولی نمایندگان این دو شهر و کمیته بین المللی المپیک اعلام کرده اند که هنوز تصمیمی در مورد گرفته نشده است.

توماس باخ درباره این دیدارها به خبرگزاری آسوشیتدپرس گفت:ما روز گذشته گفتگوهای غیررسمی متعددی داشتیم و به زودی نیز بار دیگر با مدیران و روسای تیم های میزبانی پاریس و لس آنجلس دیدار می کنیم تا بتوانیم بهترین تصمیم را براساس قرارداد سه جانبه مان انجام دهیم.

وی گفت:ما نمی خواهیم هنگامی که به لیما می رسیم نامطمئن باشیم. توماس باخ رییس کمیته بین المللی المپیک دیدار با شهرداران دو شهر خواهان میزبانی را مثبت توصیف کرد و گفت: بعد از این ملاقات ها من به آینده خوشبینم.

۲۴ تیر ۱۳۹۶ ۰۹:۲۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.