مرکز مدرن بدنسازی کره جنوبی در آستانه افتتاح

مرکز مدرن بدنسازی کره جنوبی در آستانه افتتاح
مرکز جدید بدنسازی برای ورزشکاران ملی در کره جنوبی به طور رسمی ماه اکتبر افتتاح می شود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛کمیته ورزش و المپیک کره جنوبی اعلام کرد ساختمان «جین چئون» که مرکز آمادگی و بدنسازی ملی است در شمال استان «چونگ چئون» واقع شده است و تاکنون 89 درصد مراحل ساخت و آماده سازی آن به پایان رسیده و تا ماه سپتامبر کار ساخت آن به پایان می رسد.

مسوولان کمیته ورزش و المپیک کره جنوبی اعلام کردند که ساخت و افتتاح این مرکز از زمان اعلام شده بیشتر طول نخواهد کشید. این ساختمان در فوریه سال 2009 با هزینه ای 513 میلیارد وون معادل 443 میلیون دلار آمریکا ساخته شده است.

به گزارش خبرگزاری «یون هاپ» جین چئون جانشین مرکز بدنسازی ملی «تائرئونگ» در سئول شده است که مرکز پرورش ورزشکاران نخبه و مرکز بدنسازی و آمادگی تیم های ملی از سال 1966 بوده است. این مرکز جدید سه برابر مجموعه قدیمی در سئول ظرفیت دارد. تائرئونگ ظرفیت 450 ورزشکار در 12 رشته ورزشی داشت در حالی که جین چئون از 1150 ورزشکار در 35 رشته ورزشی می تواند پذیرایی کند.

«لی جائه کون» مدیر این مرکز بدنسازی گفت:این مرکز تولد یکی از مراکز بدنسازی سطح اول جهان است. همچنین کمیته ملی المپیک و ورزش کره جنوبی اعلام کرد است که 16 رشته ورزشی از اواسط اکتبر می توانند فعالیت خود را با بهترین تجهیزات آغاز کنند.

۲۴ تیر ۱۳۹۶ ۰۹:۲۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.