11هتل به پیونگ چانگ اضافه می شود

11هتل به پیونگ چانگ اضافه می شود
هیات بازدید کنندگان کمیته بین المللی المپیک از پیونگ چانگ دیدن کرده و عنوان داشتند 11 هتل برای اسکان ورزشکاران در طول بازیهای المپیک و پارالمپیک زمستانی پیونگ چانگ 2018 لازم است.

یه گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛این موضوع یکی از نگرانی های اصلی هیات اجرایی اعضای کمیته بین المللی المپیک در بازدیدهای قبلی از روند آماده سازی بازیهای پیونگ چانگ 2018 بود. در بررسی های انجام شده معلوم شد که هنوز اقامتگاه ورزشکاران به تعداد کافی وجود ندارد و بایستی 11 هتل برای این بازیها ساخته شود.

این مسوولان مدعی شدند که این هتل ها تا پیش از بازیهای سال آینده آماده خواهند شد. «کریستوف دوبی» مدیر کمیسیون اجرایی کمیته بین المللی المپیک درباره شرایط اقامتگاه ورزشکاران و هتل ها گفت:در مقایسه با طرح اولیه ما تعدادی هتل داریم که هنوز ساخت آنها به پایان نرسیده است. ما نیازمند 11 هتل هستیم که از نزدیک به روند کاری آنها نظارت داریم.

وی گفت:ما آنچه را که نیاز داریم تحویل می گیریم و بایستی تمام شرایط و امکانات را نیز برای ورزشکاران، مربیان و مسوولان تیم های ورزشی فراهم کنیم.

وی گفت:شرایط سختی است. اما ما همه آنچه را که نیاز داریم را در حال حاضر در اختیار گرفتیم. در بازدیدهای قبلی هیات نظارت کمیته بین المللی المپیک مساله اقامتگاه ورزشکاران و نزدیکی این اماکن به ورزشگاه ها، حمل و نقل عمومی و مرکز شهر یکی از نکاتی بود که اعضای این هیات برای اصلاح آن اتفاق نظر داشتند.

۲۴ تیر ۱۳۹۶ ۰۹:۱۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.