شهردار لس آنجلس: ما داستان های المپیک را تکرار می کنیم

شهردار لس آنجلس: ما داستان های المپیک را تکرار می کنیم
تیم میزبانی لس آنجلس 2024 روز گذشته در جلسه اعضای هیات اجرایی کمیته بین المللی المپیک با توصیف «احساسی» که برای اعضای IOC انجام دادند استدلال کردند که چگونه بهترین گزینه برای بزرگترین رویداد ورزشی آینده هستند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در یک جلسه 45 دقیقه ای که پشت درهای بسته انجام شد، طرفین به گفتگو و پرسش و پاسخ پرداختند که اخباری از آن به بیرون درز نکرد. در این نشست «اریک گارستی» شهردار لس آنجلس ضمن ابراز خوشبختی از کاندیداتوری لس آنجلس گزارش خلاصه دقیقی از کارهای انجام شده ارائه کرد.

وی گفت:سوالی که هر یک از کاندیداها بایستی جواب دهند این است که در پایان این مسابقات ما چه چیزی پشت سر خود بر جا می گذاریم نه فقط برای خودمان بلکه برای جنبش المپیک؟

گارتسی ادامه داد:هدف ما این است که به شما چیزی متفاوت پیشنهاد دهیم یک چیز خاص، نه مثل همیشه. چرا که هیچ کدام از ما برای مثل قبل بودن تلاش نمی کند.

شهردار لس آنجلس گفت:ما شهری هستیم که داستان های بسیاری که درباره المپیک لازم است را می توانیم بار دیگر برای نسل جدید تکرار کنیم.

مذاکرات اصلی اعضای هیات اجرایی کمیته بین المللی المپیک درباره انتخاب و همچنین واگذاری همزمان میزبانی دو المپیک آینده از امروز آغاز می شود.

۲۱ تیر ۱۳۹۶ ۱۱:۲۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.