توافق سه جانبه لس آنجلس، پاریس و کمیته بین المللی المپیک

توافق سه جانبه لس آنجلس، پاریس و کمیته بین المللی المپیک
طبق یک توافق سه جانبه بین لس آنجلس، پاریس و کمیته بین المللی المپیک، سه طرف توافق کردند که میزبانی دو دوره بعدی بازیهای المپیک و پارالمپیک 2024 و 2028، اواخر امسال همزمان واگذار شود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در جلسه اعضای هیات اجرایی کمیته بین المللی المپیک که روز گذشته در لوزان برگزار شد، تمامی اعضای IOC «متفق القول» از طرح واگذاری همزمان این دو دوره حمایت کردند. در مذاکرات اصلی که از امروز به طور رسمی آغاز می شود، در برنامه پیش بینی شده اولیه قرار بر این است که هر دو طرف در گفتگوهایی جداگانه با اعضای کمیته بین المللی در مورد شرایط خود برای میزبانی گفتگو کنند.

همچنین در این مذاکرات شهرداران دو شهر لس آنجلس و پاریس به طور جداگانه با مسوولان کمیته بین المللی المپیک گفتگو می کنند. «آن هیدالگو» شهردار پاریس که به همراه «امانوئل ماکرون» به لوزان سفر کرده است و همچنین «اریک گارستی» رییس هیات آمریکایی درباره نحوه آماده سازی این دو شهر برای میزبانی بازیهای المپیک و پارالمپیک با اعضای IOC گفتگو خواهند کرد.

اما براساس برنامه های از قبل طراحی شده 13 سپتامبر در لیما پایتخت پرو میزبان بازیهای 2024 مشخص خواهد شد. هر چند که اعضای IOC پیش بینی می کنند که میزبان از قبل مشخص است اما کمیته بین المللی المپیک بایستی در آن تاریخ میزبان را مشخص کند.

۲۱ تیر ۱۳۹۶ ۰۷:۰۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.