ماکرون: فرانسه آماده میزبانی المپیک است

ماکرون: فرانسه آماده میزبانی المپیک است
مردم فرانسه آماده هستند.این پیام رییس جمهور جدید فرانسه «امانوئل ماکرون» بود که در جمع اعضای کمیته بین المللی المپیک در لوزان روز گذشته اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛وی تاکید کرد که آنها روی من حساب کرده اند حتی اگر سال 2024 رییس جمهور این کشور نباشم. وی به همراه «تونی استانگوت» رییس تیم میزبانی پاریس 2024 و خانم «آن هیدالگو» شهردار پاریس در این جلسه حاضر شد و 75 دقیقه گزارش خود را درباره اینکه «ما بهترین کار را انجام دادیم» ارائه کرد.

ماکرون در بخشی از سخنرانی خود گفت:ما در 31 سال گذشته سه بار شانس میزبانی بازیهای المپیک و پارالمپیک را از دست دادیم و در حال حاضر تیم میزبانی 2024 به خوبی از همه مسائل آگاه است.

در این جلسه اکثر قریب به اتفاق سوالات مربوط به میزبانی بازیها را ماکرون و خانم هیدالگو پاسخ دادند. به نظر می رسد که تمایل اعضای کمیته بین المللی المپیک بر این باشد که میزبانی بازیهای المپیک و پارالمپیک 2024 به پاریس برسد.

همچنین ماکرون به روزنامه نگاران حاضر در جلسه گفت:من از ابتدای شروع کارم مصمم بودم که از این پروژه حمایت کنم.

خانم آن هیدالگو شهردار پاریس نیز ضمن قدردانی از اعضای کمیته بین المللی المپیک برای تصمیم گیری در مورد واگذاری همزمان میزبانی دو دوره المپیک پیش رو گفت:اظهار نظر در مورد اینکه چه شهری میزبان باشد در این روز و در این مقطع زمانی ریسک بزرگی است.

۲۱ تیر ۱۳۹۶ ۰۶:۴۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.