ملاقات ماکرون با توماس باخ

ملاقات ماکرون با توماس باخ
رییس جمهور فرانسه امانوئل ماکرون با توماس باخ رییس کمیته بین المللی المپیک زیر یک هوای بارانی در لوزان سوییس دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ هیات نمایندگان فرانسوی و آمریکایی که برای شرکت در جلسه فوق العاده کمیته بین المللی المپیک برای تصمیم گیری در مورد واگذاری همزمان دو المپیک 2024 و 2028 به لوزان سفر کرده اند پیش از شروع جلسه از موزه المپیک دیدن کردند.

قرار است روسای هیات نمایندگی ضمن امضای یادبودی سخنرانی کوتاهی نیز داشته باشند. هر دو شهر خواهان میزبانی فردا در جلسه شهرهای میزبان قبل از نشست فوق العاده کمیته بین المللی المپیک که قرار است درباره واگذاری همزمان میزبانی المپیک 2024 و 2028 تصمیم گیری شود، شرکت می کنند.

براساس شواهد به نظر می رسد که شانس پاریس برای گرفتن میزبانی 2024 بیش از لس آنجلس باشد.

اریک گارستی درباره جلسه فردا گفت:ما از تصمیم هیات اجرایی استقبال می کنیم که میزبانان دو دوره المپیک تابستانی پیش رو را همزمان اعلام کنند.

در این ادامه مراسم امروز که با تغییرات جوی نیز همراه بود، امانوئل ماکرون رییس جمهور فرانسه نیز ضمن دیدار با توماس باخ گفت: در دنیای مشکل امروز ما در کنار هم با غرور، انسانیت و عزم جزم هستیم.

وی گفت:ارزش های المپیک همان چیزی است که دنیای امروز بیش از چند دستگی به آن نیاز دارد. جلسات بحث و تصمیم گیری درباره میزبانی المپیک های پیش رو از امروز آغاز می شود.

۲۰ تیر ۱۳۹۶ ۱۳:۰۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.