آفریقا مجوز پخش چهار المپیک را گرفت

آفریقا مجوز پخش چهار المپیک را گرفت
کمیته بین المللی المپیک حق پخش چهار المپیک پیش رو را به آفریقا واگذار کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛شبکه های «دی اس تی وی سوپر اسپورت»، «اکونت مدیا» و شبکه رادیو و تلویزیونی آفریقای جنوبی که هر کدام کشورهایی از این قاره را پوشش می دهند موفق به کسب این امتیاز شدند. براساس توافقی که بین کمیته بین المللی المپیک با رسانه های آفریقایی صورت گرفته، بازیهای المپیک تابستانی توکیو 2020 و المپیک 2024 که یا لس آنجلس یا پاریس میزبان آن خواهند بود، و همچنین دو المپیک زمستانی پیونگ چانگ 2018، و المپیک 2022 پکن از طریق این شبکه ها مجوز پخش گرفتند.

توماس باخ رییس کمیته بین المللی المپیک پس از عقد این قرارداد گفت:خوشحالیم که با شبکه های رادیو و تلویزیونی آفریقا قرارداد حق پخش امضا کردیم. چرا که بدین وسیله المپیک در بین هواداران این قاره بیش از گذشته رواج پیدا می کند.

وی گفت:من از کشورهای آفریقایی زیادی در سرتاسر این قاره دیدن کرده ام و شاهد بوده ام که ورزش و بازیهای المپیک چه نقش مهمی در این قاره ایفا می کنند.

همچنین «هابو گومل» عضو نیجریه ای کمیته بین المللی المپیک که نقش مهمی برای اخذ این مجوزها داشته است به سایت خبری اینساید گیمز گفت: ما خوشحالیم که توانستیم همکاری طولانی مدتمان را با «دی اس تی وی سوپر اسپورت» و SABC را ادامه داده و از همکاری و کار کردن با شریک جدیدمان «اکونت مدیا» هیجانزده هستیم.

وی تصریح کرد:فراتر از همه این مسائل اخبار خوشحال کننده ای است که برای علاقمندان در سرتاسر آفریقا از طریق این شبکه ها مخابره می شود.

۲۰ تیر ۱۳۹۶ ۱۲:۴۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.