کاشیما محل برگزاری رقابتهای فوتبال 2020 توکیو

کاشیما محل برگزاری رقابتهای فوتبال 2020 توکیو
شهر کاشیمای ژاپن به عنوان میزبان رقابتهای فوتبال المپیک 2020 توکیو در جلسه روز گذشته هیات اجرایی کمیته بین المللی المپیک مورد تایید قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛این شهر در شمال شرقی توکیو واقع شده و 70 هزار نفر جمعیت دارد. «کاشیما آنتلرز» یکی از معروف ترین و سرشناس ترین باشگاه های فوتبال این شهر است. ورزشگاه خانگی این تیم یکی از ورزشگاه هایی بود که برای میزبانی رقابتهای جام جهانی 2002 ژاپن که با کره جنوبی به صورت مشترک برگزار کردند مورد استفاده قرار گرفت.

یکی از روزها و لحظات افتخار آمیز این ورزشکار به ماه دسامبر گذشته باز می گردد که فینال جام باشگاه های جهان بین دو تیم رئال مادرید و کاشیما آنتلرز برگزار شد و علاقمندان ژاپنی استقبال خوبی از این مسابقه به عمل آوردند. این مسابقه در پایان با نتیجه 4 بر 2 به نفع رئالی ها به پایان رسید و رونالد ستاره پرتغالی رئال موفق شد با زدن سه گل از چهار گل تیمش «هت تریک»  کرد. این ورزشگاه از سال 2002 همچنان کیفیت خود را هم از نظر سازه و هم از نظر زمین چمن به خوبی حفظ کرده و توانسته نظرات مسوولان برگزار کننده و اعضای کمیته هیات اجرایی کمیته بین المللی المپیک را برای میزبانی مجدد جلب کند.

۲۰ تیر ۱۳۹۶ ۱۲:۳۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.