اخطار IOC به برزیل برای پرداخت بدهی بازیهای المپیک ریو

اخطار IOC به برزیل برای پرداخت بدهی بازیهای المپیک ریو
ریو 2016 امروز از کمیته بین المللی المپیک اخطار گرفت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛این کمیته اعلام کرده است که مسوولان برگزار کننده بازیهای المپیک و پارالمپیک ریو 2016 پولی را که بابت بدهی هایشان برای این رقابتها از IOC گرفته اند، هنوز بازپرداخت نکرده اند.

کارلوس نوزمان رییس تیم میزبانی ریو 2016 در حاشیه اجلاس اعضای هیات اجرایی کمیته بین المللی المپیک با مسوولان و دست اندرکاران این کمیته دیدار کرد تا درباره شرایط موجود و نحوه پرداخت بدهی برزیل با آنها گفتگو کند.

مسوولان برگزاری بازیهای ریو 2016 معتقدند که مبلغ بدهی آنها حداقل 28 میلیون دلار است. در حالی که کمیته بین المللی المپیک مبلغی بیش از این را عنوان می کند. پس از نشست دو طرف هیات اجرایی کمیته بین المللی المپیک با انتشار بیانیه ای اعلام کرد:کمیته بین المللی المپیک به منظور برگزاری موفقیت آمیز بازیهای المپیک و پارالمپیک ریو 2016، مبلغی پول را در اختیار مسوولان برزیل قرار داده بود.

مارک آدامز سخنگوی رییس کمیته بین المللی المپیک به سایت خبری اینساید گیمز گفت:ما می خواهیم که این موضوع به خوبی حل شده و پایان خوشی داشته باشد. خیلی اهمیت دارد که یادگاره خوبی برای این شهر، این کشور و جنبش المپیک باقی بماند.

برزیل میزبان دوره قبلی بازیهای المپیک و پارالمپیک با مشکلات مالی بسیاری از جمله پولشویی، رشوه و اختلاس از سوی دست اندرکاران برگزاری مسابقات روبرو شد.

۱۹ تیر ۱۳۹۶ ۱۳:۱۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.