کارت مترو سوغاتی در لس آنجلس منتشر شد

کارت مترو سوغاتی در لس آنجلس منتشر شد
کارتهای سوغاتی TAP از سوی سیستم حمل و نقل شهری متروی لس آنجلس منتشر شد تا جشن پیروزی این شهر را در گرفتن میزبانی بازیهای المپیک و پارالمپیک 2024 آغاز کنند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛این کارتها که به تعداد محدودی به چاپ رسیده اند شعار «آماده برای خوشامدگویی به دنیا» را روی خود دارند و در سرتاسر شبکه مترو لس آنجلس در دسترس مترو سواران قرار می گیرند.

این کارتها از سوی تیم میزبانی بازیهای المپیک و پارالمپیک 2024 لس آنجلس توزیع شده اند. «اریک گارستی» شهردار لس آنجلس که برای دومین بار به این سمت برگزیده شده است درباره انتشار کارتهای TAP گفت: «کسانی که روزانه از مترو استفاده می کنند می توانند اندیشه و فلسفه المپیک را ترویج کنند چرا که چشما انداز ما دست یافتن به میزبانی المپیک 2024 است.

گارتسی گفت:وقتی ما می گوییم برای خوشامدگویی به دنیا آماده هستیم بدین معنی است که ما آماده هستیم تا سرمایه گذاری تاریخی مان را در بخش حمل و نقل نیز به تصویر بکشیم.

وی هدف از توزیع این کارتها را کاهش ترافیک خواند و گفت:بدین وسیله علاقمندان به ورزش دسترسی راحت تری به نقاط مختلف شهر دارند، این کارتها هم مقرون به صرفه است، هم ازدحام و تراکم ترافیک را کم می کند. دقیقا این اتفاق در سال 1984 نیز روی داد.» این در حالی است که هنوز تکلیف میزبان بازیهای المپیک و پارالمپیک 2024  مشخص نشده است.

۱۹ تیر ۱۳۹۶ ۱۰:۰۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.