برای حمایت از میزبانی پاریس برای المپیک؛رییس جمهور فرانسه عازم لوزان می شود

برای حمایت از میزبانی پاریس برای المپیک؛رییس جمهور فرانسه عازم لوزان می شود
امانوئل ماکرون رییس جمهور فرانسه برای حمایت از میزبانی پاریس و گرفتن بازیهای المپیک و پارالمپیک 2024 عازم لوزان می شود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ماکرون امروز دوشنبه با «توماس باخ» رییس کمیته بین المللی المپیک دیدار و گفتگو خواهد کرد. این ملاقات یک روز قبل از نشست اعضای این کمیته در خصوص تصمیم گیری درباره واگذاری همزمان دو میزبانی بازیهای 2024 و 2028 خواهد بود. قرار است در این سفر امانوئل ماکرون از موزه المپیک به همراه اعضای کمیته بین المللی المپیک، توماس باخ و نمایندگانی از لس آنجلس دیدن کند.

جلسه شهرهای کاندیدای میزبانی المپیک با اعضای هیات اجرایی کمیته بین المللی المپیک روزهای سه شنبه و چهارشنبه به منظور تصمیم گیری درباره پیشنهاد واگذاری همزمان دو میزبانی در ماه سپتامبر انجام می شود. براساس پیش بینی های صورت گرفته به احتمال قوی پاریس میزبان بازیهای 2024 را عهده دار خواهد شد و لس آنجلس سال 2028 میزبان المپیک می شود.

امانوئل ماکرون رییس جمهور جدید فرانسه بعد از انتخابش به این سمت در ماه می بلافاصله اعلام کرد که از میزبانی پاریس حمایت می کند. وی اعلام کرد که حتی به پرو برای تصمیم گیری نهایی در مورد واگذاری میزبانی المپیک سفر خواهد کرد. سخنگوی کاخ الیزه تایید کرد که ماکرون حضوری فعال و موثر روز سه شنبه در جلسه اعضای کمیته بین المللی المپیک خواهد داشت. وی گفت:حضور رییس جمهور در این مقطع حیاتی است چرا که می تواند بر تصمیم گیری نهایی این اعضا در ماه سپتامبر در لیما تاثیرگذار باشد.

۱۹ تیر ۱۳۹۶ ۰۹:۵۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.