تاماش آیان متعهد شد که دوپینگ را ریشه کن کند

تاماش آیان متعهد شد که دوپینگ را ریشه کن کند
تاماش آیان رییس فدراسیون جهانی وزنه برداری در یک نامه سرگشاده اعلام کرد که هشدار کمیته بین المللی المپیک به این فدراسیون برای حذف از بازیهای المپیک 2024 فرار رو به جلوست.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛فدراسیون جهانی وزنه برداری از سوی کمیته بین المللی المپیک اخطار گرفته است که در صورتی که به مساله دوپینگ وزنه برداران این رشته رسیدگی نکرده و راهی برای مقابله با این پدیده غیراخلاقی پیدا نکند، با خطر حذف از رقابتهای المپیک 2024 روبرو خواهد شد. توماس باخ رییس کمیته بین المللی المپیک در جلسه ماه گذشته هیات اجرایی این کمیته که در لوزان سوییس برگزار شد اعلام کرد که این موضوع از سوی اعضای IOC تایید شده است.

باخ همچنین گفت:همه رشته های سازگار با اساسنامه کمیته بین المللی المپیک و کدهای آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ در رشته های ورزشی المپیک ماندگار خواهند بود.

با این حال تاماش آیان که برای پنجمین بار به ریاست فدراسیون جهانی وزنه برداری ماه می گذشته انتخاب شده است، در نامه ای که در اختیار رسانه ها قرار داد بیان کرد:ما اعضای فدراسیون جهانی با یکدیگر متحد بوده و هدفمان حفاظت از ورزشکاران پاک است تا رضایت و انتظارات هیات اجرایی کمیته بین المللی المپیک را تامین کنیم.

وی گفت:ما برنامه های مبارزه با دوپینگ را با جدیت همانطور که در گذشته نیز دنبال می کردیم ادامه خواهیم داد و من متعهد می شوم که این رشته را از مشکلات دوپینگ خلاص کنم.

۱۸ تیر ۱۳۹۶ ۱۰:۲۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.