9 تکواندوکار در ترکیب تیم دانشجویان باقی ماندند

9 تکواندوکار در ترکیب تیم دانشجویان باقی ماندند
مرحله پایانی مسابقات انتخابی تیم‌ملی تکواندو اعزامی به مسابقات قهرمانی دانشجویان جهان روز گذشته (شنبه) در فدراسیون تکواندو برگزار و 9 تکواندوکار در اردوی تیم‌ملی باقی ماندند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، مرحله پایانی مسابقات انتخابی درون اردویی تیم‌ملی دانشجویان در گروه مردان روز گذشته با حضور 15 تکواندوکار حاضر در اردو برگزار که در پایان 9 تکواندوکار در این اردو باقی ماندند.
با اعلام سیدنعمت خلیفه سرمربی تیم‌ملی دانشجویان علی چهر‌ه‌قانی، هادی تیران ولی‌پور، مهدی یوسفی، میرهاشم حسینی،‌سیدحسین احسانی، عرفان ناظمی، رامین حسین قلی‌زاده، پوریا عرفانیان، امیرحسین امیدی،‌ سعید رجبی و فرشاد قیاسی نفرات حاضر در این اردو هستند.
هدایت این تیم برعهده سیدنعمت خلیفه به عنوان سرمربی و رضا ایمان‌زاده و محمدتقی خضرایی به عنوان مربی می‌باشد که ادامه تمرینات خود را از صبح امروز (یکشنبه) در آکادمی ملی المپیک پیگیری می‌کنند.
گفتنی است؛ بیست و نهمین دوره مسابقات یونیورسیاد جهانی دانشجویان از تاریخ 28 مردادماه تا 8 شهریورماه سال‌جاری به مدت 11 روز در کشور چین تایپه برگزار می‌شود.

۱۸ تیر ۱۳۹۶ ۰۹:۱۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.