مسابقات کاپ تیراندازی با کمان آسیا ؛ کسب اولین مدال توسط بانوان کماندار

مسابقات کاپ تیراندازی با کمان آسیا ؛ کسب اولین مدال توسط بانوان کماندار
صبح امروز در مسابقات کاپ آسیایی تیراندازی با کمان تیم کامپوند بانوان ایران تیم مالزی را شکست داد و به مدال برنز دست یافت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون تیراندازی با کمان، در ادامه مسابقات کاپ آسیایی تیراندازی با کمان که در چین تایپه در حال برگزاری است، در بخش تیمی کامپوند بانوان، تیم  ایران با ترکیب  فرشته قربانی، پریسا براتچی و افسانه شفیعی در مرحله یک چهارم نهایی مقابل سنگاپور قرار گرفت و با نتیجه 227 بر 211 حریف را شکست داد و به مرحله نیمه‌نهایی صعود کرد. ایران در این مرحله با امتیاز 230 بر 223 مقابل چین تایپه شکست خورد و به دیدار رده بندی راه پیدا کرد، در این دیدار تیم ایران مقابل تیم مالزی قرار گرفت و با نتیجه 224 بر 223 این تیم را مغلوب کرد و به مدال برنز این مسابقات دست یافت.

از ساعتی دیگر نیز در بخش  میکس تیم کامپوند تیم ایران با ترکیب اسماعیل عبادی و پریسا براتچی برای کسب مدال برنز مقابل چین تایپه به میدان می رود. در بعداز ظهر امروز (شنبه)  نیز فرشته قربانی برای کسب مدال طلا به مصاف کمانداری از کشور هند می رود و اسماعیل عبادی نیز برای کسب مقام اول این مسابقات با کماندار مالزیایی روبرو می شود.

۱۷ تیر ۱۳۹۶ ۱۵:۰۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.