جهت حضور کاروان ورزشی کشورمان در پنجمین دوره بازیهای داخل سالن و رزمی آسیا؛دیدار رئیس کمیته ملی المپیک با سفیرایران در ترکمنستان

جهت حضور کاروان ورزشی کشورمان در پنجمین دوره بازیهای داخل سالن و رزمی آسیا؛دیدار رئیس کمیته ملی المپیک با سفیرایران در ترکمنستان
صبح امروز کیومرث هاشمی رئییس کمیته ملی المپیک در محل کمیته با سید محمد احمدی سفیر کشورمان در ترکمنستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در این دیدار کیومرث هاشمی ضمن قدردانی از حمایت های سفارت ایران در عشق آباد ترکمنستان از کمیته ملی المپیک جهت اعزام کاروان ورزشی کشورمان به این رقابتها عنوان داشت:بدون تردید کاروان اعزامی کشورمان به پنجمین دوره بازیهای داخل سالن و رزمی آسیایی در عشق آباد ترکمنستان با حمایت های سفارت کشورمان در عشق آباد می تواند بدون دغدغه و با هماهنگی بهتری راهی این رقابتها شود و همچون بازیهای گذشته همکاری سفارت کشورمان در کشور میزبان برگزارکننده رقابتها می تواند بسیارمثمر ثمر باشد.
وی ادامه داد:بعد از ملاقات با سفیر ترکمنستان در ایران فرصت خوبی بود تا برای هماهنگی بهتر،جهت اعزام کاروانی بدون دغدغه به این رقابتها،ملاقاتی با سفیر کشورمان در عشق آباد داشته باشیم که در هر دو دیدار هماهنگی های خوبی انجام شد تا کاروان ورزشی کشورمان با آرامش خاطر راهی این رقابتها شود.
هاشمی در خاتمه دیدار با سفیر ایران در ترکمنستان ابراز داشت:جا دارد از حمایتهای وزارت امور خارجه و همچنین سفرای میهن عزیزمان که همواره در چنین مقاطعی یار و یاور ما بوده اند قدردانی نمایم.
همچنین سید محمد احمدی سفیر کشورمان در ترکمنستان در این دیدار عنوان داشت:بدون تردید سفارت ایران در چارچوب صحبتهای فی مابین و برای موفقیت کاروان اعزامی کشورمان هر آنچه در توان داشته باشد بکار خواهد بست تا ورزشکاران کشورمان چه بهنگام اعزام و چه در مدت زمان حضور در این رقابتها دغدغه خاطری نداشته باشند.
وی ادامه داد:تمام تلاش خود را برای کمک به اعزام و موفقیت کاروان ورزشی کشورمان در عشق آباد بکار خواهیم بست و مطمئن باشید سفارت ایران در ترکمنستان هر آنچه در توان دارد در این زمینه بکار خواهد بست.

۱۷ تیر ۱۳۹۶ ۱۳:۰۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.