جهت واگذاری همزمان میزبانی دو المپیک 2024 و 2028؛جلسه تصمیم گیری IOC به روز سه شنبه موکول شد

جهت واگذاری همزمان میزبانی دو المپیک 2024 و 2028؛جلسه تصمیم گیری IOC به روز سه شنبه موکول شد
اعضای کمیته بین المللی المپیک تصمیم گرفتند که در مورد واگذاری همزمان دو دوره بازیهای المپیک و پارالمپیک 2024 و 2028، روز سه شنبه این هفته، 11 جولای در جلسه فوق العاده ای که در لوزان سوییس بزگزار می شود تصمیم گیری کرده و شرایط را بسنجند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛براساس زمان بندی کمیته بین المللی المپیک اقدامات هفته آینده که در لوزان برنامه ریزی شده است با نشست اعضای هیات اجرایی در روزهای یکشنبه و دوشنبه همراه خواهد بود. براین اساس «توماس باخ» رییس کمیته بین المللی المپیک از نمایندگان دو شهر خواهان میزبانی المپیک – لس آنجلس و پاریس – نیز برای شرکت در این جلسه دعوت کرده است.

براساس برنامه، نمایندگان لس آنجلس ساعت 4 بعداز ظهر می رسند و فرانسوی ها دو ساعت بعد از آنها در جلسه شرکت می کنند. اطلاعات بیشتری از برنامه های جلسه به رسانه ها گزارش نشده است. رییس کمیسیون ارزیابی کمیته بین المللی المپیک پاتریک بائومن گفت:به راستی که داستان این دو شهر برای المپیک عالی است.

وی به سایت خبری اینساید گیمز گفت:دو پروژه از نظر ماهیتی متفاوت هستند اما هر دو شهر پیشنهاداتی ارائه کرده اند که معتبر و قابل تامل است.

در جلسه روز 12 جولای به هر دو شهر اتاقی اختصاص داده می شود تا بتوانند مدل سازی هایشان را نمایش دهند، ویدئوهای تهیه شده را پخش کنند و با اعضای کمیته بین المللی المپیک و نمایندگان رسانه ها در تعامل باشند.

۱۷ تیر ۱۳۹۶ ۰۷:۰۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.