تقدیر معاون نخست وزیر روسیه از برگزاری جام کنفدراسیون ها

تقدیر معاون نخست وزیر روسیه از برگزاری جام کنفدراسیون ها
«ویتالی موتکو» معاون نخست وزیر روسیه از میزبانی کشورش به خاطر برگزاری بازیهای فوتبال جام کنفدراسیون ها تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛وی میزبانی این دوره از رقابتها را موفقیت آمیز خواند. رقابتهای جام کنفدراسیون ها که با قهرمانی تیم ملی آلمان به پایان رسید در چهار شهر مسکو، سنت پترزبورگ، کازان و سوچی با میانگین حدود 40 هزار تماشاگر برگزار شد تا این ورزشگاه ها پیش از بازیهای جام جهانی سال آینده مورد ارزیابی قرار گیرند.

موتکو که ریاست اتحادیه فوتبال روسیه را نیز به عهده دارد ارزیابی و سنجیدن نتایج برگزاری این رویداد را در شرایط فعلی سخت ارزیابی کرد و گفت:بایستی که طبق برنامه حرکت کنیم.

وی به خبرگزاری تاس گفت:ما هنوز به جمع بندی نتایج نرسیده ایم. بازی فینال برگزار شد اما ما هنوز کارهایی داریم در حالی که تیم ها روسیه را ترک کرده اند. باید نتایج عملکردمان را ارزیابی کنیم.

موتکو گفت:همه چیز به بهترین شکل برنامه ریزی شده بود، تیم ها و هوادارانشان راضی بودند و جو مسابقات عالی بود. این ها همه چیزهایی خوبی هستند که یک تورنمنت فوتبال به آن احتیاج دارد. من خوشحالم که همه شاهد این رقابتها بودند و هواداران فوتبال از مسابقات لذت بردند.

موتکو در پایان گفت:جام کنفدراسیون ها یک تورنمنت مقدماتی بود که بازیهای اصلی سال آینده است. چند روز قبل فیفا اعلام کرد که تمامی بازیکنان تیم ملی فوتبال روسیه که در جام جهانی 2014 برزیل شرکت کرده بودند از نظر تست های دوپینگ پاک بودند.

۱۷ تیر ۱۳۹۶ ۰۷:۰۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.