برنامه های پاریس برای میهمانوازی در هنگام بازیهای 2024

برنامه های پاریس برای میهمانوازی در هنگام بازیهای 2024
تیم میزبانی پاریس 2024 اعلام کرد که کمیته ملی المپیک فرانسه رودخانه سن و برخی از اماکن مرکزی شهر پاریس را برای میزبانی از میهمانان و توریست هایی که برای دیدن بازیهای المپیک به این شهر خواهند آمد را در نظر گرفته است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛پاریسی ها در نظر دارند رقابتهای ورزشی آبی را در رودخانه «سن» و والیبال ساحلی را در پارک «شان دو مارس» کنار برج ایفل برگزار کنند. همچنین قرار است شمشیربازی، تکواندو، تیراندازی با کمان، دوچرخه سواری جاده ای و دوی ماراتن نیز بدین شکل و در همین اماکن شهری برگزار شوند.

برگزار کنندگان این بازیها همچنین امیدوارند که همراهی کردن خانه هایی برای مهمانوازی در این مناطق، این رویدادهای ورزشی را تکمیل کند. تعداد زیادی از حامیان مالی، سازمان ها و نهادهای مختلف اماکنی به منظور سرگرم کردن میهمانان در طول بازیهای المپیک پیش بینی کرده اند. همچنین قایق های «کرجی» مانند و قایق های تفریحی در رود سن در نظر گرفته شده اند تا مسیر این رودخانه را برای توریست ها طی کنند.

پاریسی ها همچنین با انتشار یک تصویری نمادین از رودخانه سن و انتشار یک شعار اعلام کرده اند که میزبانی این بازیها را خواهند برد. در این شعار آمده است که:در سال 2014، ما میزبانی المپیک را از آن خود خواهیم کرد و به تمامی ورزشکارن، مربیان و مسوولان تیم های ورزشی خوشامد گفته و امیدواریم که با مشارکت همه این بازیها موفقیت آمیز برگزار شوند.

۱۴ تیر ۱۳۹۶ ۱۲:۰۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.