با حضور رییس کمیته ملی المپیک،مسئولان و خانواده بزرگ ورزش کشور؛پیکر مرحوم عطاءالله بهمنش تشییع شد

با حضور رییس کمیته ملی المپیک،مسئولان و خانواده بزرگ ورزش کشور؛پیکر مرحوم عطاءالله بهمنش تشییع شد
مراسم تشییع پیکر پیشکسوت عرصه رسانه و مطبوعات با حضور کیومرث هاشمی رییس کمیته ملی المپیک،جمعی از مسئولین،مربیان،قهرمانان و اصحاب رسانه ورزشی صبح امروز در ورزشگاه شیرودی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛اهالی ورزش و مطبوعات صبح امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه شهید شیرودی دور هم جمع شدند تا در مراسم تشییع پیکر مرحوم عطاء الله بهمنش حضور داشته باشند.
در این مراسم چهره‌هایی همچون کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک،بهرام افشارزاده، علی پروین،دکتر عبدالحمید احمدی،حشمت مهاجرانی، منصور برزگر،حمید استیلی، جعفر کاشانی،مهدی تاج،جهانگیر کوثری،علی فتح الله زاده ، عادل فردوسی پور و جمع کثیری از اصحاب رسانه ورزشی و خانواده بزرگ ورزش کشور حضور داشتند.

افشارزاده، کوثری، سیروس‌پور و دکتر احمدی سخنرانان مراسم تشییع پیکر گزارشگر و مفسر باسابقه ورزشی ایران بودند.

عطاءالله بهمنش پس از یک ماه بستری شدن در بیمارستان به دلیل سکته مغزی، یکشنبه شب (۱۱ تیرماه) در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بانک ملی تهران درگذشت.

مرحوم بهمنش که ۹۴ سال داشت، نخستین گزارشگری زنده ورزشی در رادیو را در سال ۱۳۳۷ برای رقابت دوومیدانی انجام داد. بهمنش نویسندگی را از دی ماه ۱۳۳۰ در مجله ورزشی «نیرو و راستی» شروع کرد. او در سال‌های ۱۳۳۳ تا ۱۳۳۷ در نشریه امید ایران می‌نوشت و پس از آن نیز از نویسندگان اصلی هفته ‌نامه کیهان ورزشی و دنیای ورزش به شمار می‌آمد و با نشریاتی همچون روزنامه اطلاعات، گلبانگ، روزنامه ری، ایران ورزشی نیز همکاری داشت.

پیکر این مرحوم پس از تشییع، به بهشت زهرا منتقل شد.

۱۴ تیر ۱۳۹۶ ۱۱:۲۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.