دعوت پوتین از سپ بلاتر

دعوت پوتین از سپ بلاتر
سپ بلاتر رییس سابق فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) اعلام کرد رییس جمهور روسیه از وی برای شرکت در مسابقات جام جهانی 2018 دعوت کرده است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛بلاتر که از 6 سال فعالیت در تمامی برنامه های فوتبالی محروم شده است گفت که ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه وی را برای جام جهانی سال آینده دعوت کرده است.

بلاتر در گفتگو با روزنامه سوئیسی «زونتاگ بلیک» گفت:بله حتما شرکت می کنم. ولادیمیر پوتین مرا دعوت کرده است. از سال 2015 به دلیل فساد مالی، رشوه، اختلاس و پولشویی سپ بلاتر و میشل پلاتینی رییس سابق یوفا به 8 سال محرومیت از کلیه فعالیت هایی که با فوتبال مرتبط بود محروم و همچنین مجبور به پرداخت جریمه نقدی شدند.

اما محرومیت بلاتر به 6 سال کاهش یافت. فیفا تحقیقات گسترده ای را برای انجام نمونه گیری و انجام آزمایش های دوپینگ بازیکنان تیم روسیه آغاز کرده است. هر چند روز شنبه «جیانی اینفانتینو» رییس جدید فیفا اعلام کرد که بازیکنان روسیه که در جام جهانی 2014 بازی کردند پاک هستند اما سپ بلاتر می گوید: «برای بازیهای جام جهانی 2014، تست های گسترده ای انجام شد. من باور نمی کنم که آنها دوپینگ کرده باشند اما با این حال باید منتظر جواب آزمایشات و گزارش تحقیقات باشیم.» روسیه میزبانی جام جهانی آینده را به عهده دارد.

۱۴ تیر ۱۳۹۶ ۱۰:۴۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.