مسابقات لیگ وزنه برداری ؛سکوی نخست دسته 94 کیلوگرم به اورامه اختصاص یافت

مسابقات لیگ وزنه برداری ؛سکوی نخست دسته 94 کیلوگرم به اورامه اختصاص یافت
اورامه ملی پوش دسته 94 کیلوگرم تیم مناطق نفت خیز جنوب خوزستان با محاسبه رکوردهای مسابقات جهانی اش، به مقام نخست این وزن دست یافت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون وزنه برداری؛ با برگزاری رقابت دسته 94 کیلوگرم، نخستین روز از مرحله اول لیگ وزنه برداری جوانان باشگاههای کشور به پایان رسید و رحمان اورامه با احتساب رکوردهای به ثبت رسیده در رقابت های قهرمانی جوانان جهان در ژاپن، به جایگاه نخست این وزن رسید.

گفتنی است؛ رحمان اورامه ملی پوش جوانان کشورمان و تیم مناطق نفت خیز جنوب خوزستان، در مسابقات جهانی، وزنه های 159 کیلوگرم را در حرکت یکضرب، 205 کیلوگرم در حرکت دوضرب و در نهایت مجموع 364 کیلوگرم را به نام خود ثبت کرد تا با محاسبه این رکوردها، در مرحله اول لیگ وزنه برداری جوانان صدرنشین  دسته 94 کیلوگرم شود.

همچنین؛ مهدی نوروزی از شرکت ملی حفاری اهواز با مجموع 265 کیلوگرم دوم شد. امیر محمد صفری از تیم نور همدان با مجموع 247 کیلوگرم به مقام سومی رسید و مهرشاد نظری و رضا رضایی هر دو از تیم کوثر ساری در رده های چهارم و پنجم قرار گرفتند.

لازم به ذکر است؛ در پایان روز اول، مرحله نخست لیگ وزنه برداری جوانان، وزنه برداران دو تیم شرکت ملی حفاری اهواز و مناطق نفت خیز خوزستان در اوزان 69، 77، 85 و 94 کیلوگرم صدر نشین شدند.بدین ترتیب در دسته 69 کیلوگرم، مصطفی زارعی از تیم شرکت ملی حفاری، در دسته 77 کیلوگرم عباس زندی  از تیم مناطق نفت خیز جنوب، در دسته 85 کیلوگرم رامین ولی پور از تیم شرکت ملی حفاری و در دسته 94 کیلوگرم رحمان اورامه از تیم مناطق نفت خیز جنوب خوزستان، مقام نخست را از آن خود کردند. 

۱۴ تیر ۱۳۹۶ ۰۹:۴۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.